[MailWasher Pro] bouncing werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:13

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik gebruik MailWasher Pro en heb bij de opties:

Auto-delete blacklisted messages
Bounce auto-deleted messages

Allebei aanstaan. Als er een mailtje binnenkomt die op de blacklist staat zie ik (flitst onderin beeld) dat hij een berichtje verstuurd (de bounce lijkt me). Ik heb zelf nu een proef op de som genomen, een berichtje naar mezelf gestuurd vanaf een blacklisted adres. Hij komt niet aan, hij stuurt een berichtje, maar ik krijg op het verzendende adres geen bounce. Weet iemand hoe dit kan?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:05

Maasluip

Kabbelend watertje

Ehm, ik kick hier even een maandenoud topic, maar ik zit met hetzelfde probleem.

Ik gebruik Mailwasher samen met Outlook Express op W2K. OE is in Mailwasher ingesteld als mail client en is zelf ook goed ingesteld, ik kan er mee email en email ontvangen.
Echter, als ik mijzelf een mailtje stuur, in mailwasher ontvang en bounce dan doet Outlook wel iets (komt naar de voorgrond) maar ik ontvang geen gebounced mailtje.

Wat kan hier fout zijn?

Signatures zijn voor boomers.

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:04
mdeen schreef op 27 januari 2004 @ 20:25:
Ehm, ik kick hier even een maandenoud topic, maar ik zit met hetzelfde probleem.

Ik gebruik Mailwasher samen met Outlook Express op W2K. OE is in Mailwasher ingesteld als mail client en is zelf ook goed ingesteld, ik kan er mee email en email ontvangen.
Echter, als ik mijzelf een mailtje stuur, in mailwasher ontvang en bounce dan doet Outlook wel iets (komt naar de voorgrond) maar ik ontvang geen gebounced mailtje.

Wat kan hier fout zijn?
Misschien filtert MailWasher bounce mailtjes van adressen die in de blacklist staan? Als jij een mailtje van jezelf gebounced hebt sta je nu in je eigen blacklist denk ik...

omniscale.nl

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Bounce berichten worden niet door elke provider netjes afgeleverd. Kijk inderdaad even of je jezelf niet in je eigen blacklist hebt gewerkt. Hier werkt het bouncen prima maar de functie heeft weinig nut omdat spammers bijna nooit bestaande mailadressen gebruiken als afzender.

Heb je verder jouw e-mail adres goed ingevult in het tabblad "bouncing and outgoing mail" van de account properties?

[ Voor 18% gewijzigd door Bor op 28-01-2004 12:12 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:05

Maasluip

Kabbelend watertje

Mijn eigen emailadres staat niet in de blacklist, ik heb mezelf zelfs bij de friends gezet. Ik klick de checkbox van de kolom blacklist ook niet aan.
Bor_de_Wollef schreef op 28 januari 2004 @ 12:10:
Heb je verder jouw e-mail adres goed ingevult in het tabblad "bouncing and outgoing mail" van de account properties?
Dat zal ik nog eens controleren.

Signatures zijn voor boomers.