Toon posts:

[V&A] storend mailtje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg toenet een mailtje op een van m'n spullen die in V&A staan;
Return-Path: <apache@argus.webmagix.net>
Received: from argus.webmagix.net ([213.239.154.33])
by amsfep16-int.chello.nl
(InterMail vM.5.01.05.17 201-253-122-126-117-20021021) with ESMTP
id <20030814190142.MANY10454.amsfep16-int.chello.nl@argus.webmagix.net>
for <X.XX@chello.nl>; Thu, 14 Aug 2003 21:01:42 +0200
Received: from argus.webmagix.net (localhost [127.0.0.1])
by argus.webmagix.net (8.12.4/8.12.4) with ESMTP id h7EJ1gfa004681
for <X.XX@chello.nl>; Thu, 14 Aug 2003 21:01:42 +0200
Received: (from apache@localhost)
by argus.webmagix.net (8.12.4/8.12.4/Submit) id h7EJ1gO0004680;
Thu, 14 Aug 2003 21:01:42 +0200
Date: Thu, 14 Aug 2003 21:01:42 +0200
Message-Id: <200308141901.h7EJ1gO0004680@argus.webmagix.net>
To: X.XX@chello.nl
Subject: Aangeboden: (edited) (Tweakers.net Vraag & Aanbod)
From: benje@wellekker.nl
Reply-To: benje@wellekker.nl
X-Mailer: Tweakers.net Vraag & Aanbod / PHP v.4.3.1

Hoi Lexxie,

Onderstaand mailtje is een reactie op jouw Vraag & Aanbod advertentie op Tweakers.net: http://www.tweakers.net/aanbod/106195
----------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------
>+/- 1 jaar oud.
>
>gaat weg aangezien ik hem niet meer echt gebruik.
>
>
>
--------------------------------------

¤ 400,- Voel jij je wel helemaal lekker ? Knap als je 'm kwijtraakt !

----------------------------------------------------------------------------
Je kunt je advertentie aanpassen of verwijderen met behulp van de Advertentie Manager: http://www.tweakers.net/aanbod/?Action=Admanager
irritant en compleet nutteloos dus.

Ik hoop dat t.net de gebruiker en z'n IP logt als er mailtjes via die form worden verstuurd, zodat die gozer op z'n vingers getikt kan worden a.u.b.

(ik vind het trouwens raar dat mensen willekeurig op
V&A advertenties kunnen reageren zonder ingelogd te hoeven zijn)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 12:07 ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Er is geen gebruiker op dat ip bekend, maar zelfs als dat wel zo zou zijn, dan zouden we nog niet de politie gaan spelen voor mailtjes die mensen naar elkaar sturen.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Mooi is dat. dat mailtje is via de V&A form van t.net verstuurd, dus jullie vinden het b.v ook helemaal niet erg als, stel, iemand anoniem plat gespammed word via dat formpje?

Ik had dit topic ook niet gepost als ik wist wie dat mailtje verstuurd had, maarja, dat kan ik dus niet zien :/

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 11:09 ]

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:59

Qwerty-273

Meukposter

Dat jouw computer van Dell is wil ook nog niet gelijk zeggen dat wanneer jij een illegale office licentie gebruikt. Dell daarvoor aansprakelijk is.

Maar dat formpje kan niet worden gebruikt om te gaan spammen. Daarnaast was het misschien wel gewoon iemand die opzoek was naar de hardware die jij aanbood en zo schrok van die prijs dat hij dat mailtje stuurde.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik zie een begin van een onderhandeling, niets meer :P

Verwijderd

400 euro is idd veel als je aan dat soort apparaten geen waarde aan hecht. Maar mijn ervaring is dat op het moment dat je de nieuwprijs in je add zet je vele malen minder tot geen flames meer over de mail binnenkrijgt.

overigens weten sommige mensen niet het prijsverschil tussen scsi en ide en de meerwaarde ervan, maar dat vind ik hun probleem.
Wekkel schreef op 15 August 2003 @ 11:13:
Ik zie een begin van een onderhandeling, niets meer :P
Licht eraan of je een reply kan geven op het mailtje

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 11:21 ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Verwijderd schreef op 15 augustus 2003 @ 11:03:
Mooi is dat. dat mailtje is via de V&A form van t.net verstuurd, dus jullie vinden het b.v ook helemaal niet erg als, stel, iemand anoniem plat gespammed word via dat formpje?
Dat is heel iets anders, beetje vreemd om meteen zo'n conclusie te trekken.

Jij bent degene die een ad plaatst, jij bent degene die je mailadres invult, en dan moet je dus niet raar staan te kijken als je mail krijgt. Dat de inhoud ervan je niet bevalt is niet ons probleem, het enige wat wij bieden met dat formulier is de mogelijkheid om je mailadres te verbergen en toch bereikbaar te zijn. Het alternatief is dat je verplicht bent om je mailadres open en bloot in de advertentie te zetten, en dan kun je alsnog dat soort mailtjes krijgen.

Zie ook de voorwaarden punt 7:
Tweakers.net is niet verantwoordelijk voor welke problemen dan ook die voortvloeien uit het gebruik van V&A. Tweakers.net zal op geen enkele manier partij zijn in de overeenkomst tussen koper en verkoper, noch bij een geschil bemiddelen tussen verkoper en koper. Tweakers.net zal geen andere gegevens verstrekken aan partij(en) dan de gegevens die in de advertentie zijn gebruikt.

[ Voor 23% gewijzigd door Wouter Tinus op 15-08-2003 11:33 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 11:19:
400 euro is idd veel als je aan dat soort apparaten geen waarde aan hecht. Maar mijn ervaring is dat op het moment dat je de nieuwprijs in je add zet je vele malen minder tot geen flames meer over de mail binnenkrijgt.

overigens weten sommige mensen niet het prijsverschil tussen scsi en ide en de meerwaarde ervan, maar dat vind ik hun probleem.
Da is. ach dat ding staat voor minder dan de helft van de nieuwwaarde geplaatst, beetje storend als een of andere koe het nodig vind bot commentaar te moeten geven.

[...]
Licht eraan of je een reply kan geven op het mailtje
Nee dus :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 12:09 ]

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:11

Wokschotel

Op 6 wielen

Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 12:08:
[...]

Da is. ach dat ding staat voor minder dan de helft van de nieuwwaarde geplaatst, beetje storend als een of andere koe het nodig vind bot commentaar te moeten geven.
Het doet er nooit toe wat zoiets nieuw heeft gekost, het gaat om de waarde op dit moment. Beschouw dat mailtje maar als een signaal dat je wellicht iets teveel vraag ;)

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

Pagina: 1