Toon posts:

[XP] zonnet deinstalleren ??

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al uitvoerig gezocht maar kon dit niet vinden,

ik was net bij een collega van mij die heeft een ADSL pakketje van Zonnet binnengekregen... nu is hij het zelf gaan proberen om te installen maar dat is (natuurlijk) niet gelukt,...omdat hij net weet hoe zo'n ding aan moet. dus heeft hij wat hij kon vinden weg-gegooit, zonder de de-install manier te gebruiken.(domdomdom). dus moest ikke erbij komme, ikke wel de de-install manier geprobeert.....Maar je raad het al....lukt niet!! :( dus ik kijken of ik het opnieuw kon installen maar dan zei hij dat het al ge-installed was. Daarna heb ik nog in ze prullebak gekeken of ik die oude bestandjes terug kon zetten... maar die had hij al geleegd.

nu is mn vraag>> Hoe ga ik dit doen???
ik ben zelf een mac-er dus ik weet niet hoe ik met met registers (heet dat zo??) moet werken.

ThnX.!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Je zal toch met regedit (start-->uitvoeren-->regedit) alles van zonnet uit je register moeten schoppen. Alternatief indien mogelijk: Windows systeemherstel toepassen. Anders iemand die wel een beetje met registers om kan gaan erbij halen en als je die niet vindt is er altijd nog de reïnstall.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Dit hoord niet in I&T eigenlijk ;)

Het is inderdaad erg makkelijk, je start Regedit; en je doet een search op 'zonnet'. Dan gooi je alle gevonden key's etc weg. Na een reboot zou je hem dan weer moeten kunnen installeren :)

Succes !

Dit topic is gesloten.