keyserver.org subdomeinen

Pagina: 1
Acties:

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:42
in het kader van 'er komt een nieuwe DNS en de webpagina gaat ergens anders draaien' heb ik even een nieuwe webpagina aangemaakt, maa rik mis nog wat info (zie tabel). De proxy's hier vermeld staan in de nieuwe .zone , oude proxy's die niet meer bereikbaar bleken heb ik er uitgelaten. Als je proxy er toch bijhoord: <a href="mailto:dutchman@the-pentagon.com">mail</a> me even. De info die ik nodig heb spreekt voor zich, met als extratje een optioneel email adres van de admin (ik kan helaas geen email forwarders meer inzetten). Maarja: ik hoor het wel als ik iets vergeet (het is laat)

* Dutchman! hoopt dat zijn tabel gaat werken >:)

<table width="550" border="1" cellspacing="0" cellpadding="4" align="center" bordercolor="Black" bgcolor="#C0C0C0"><tr> <td bgcolor="#D0D60" class="title"> Team Dutch Power Cows, team #10313 </td></tr><tr> <td> <table cellspacing="0" cellpadding="0"> <tr> <td>Team home:</td> <td> www.dutchpowercows.org</td> </tr> <tr> <td>Team forum:</td> <td> gathering.tweakers.net</td> </tr> <tr> <td>Team summary:</td> <td> distributed.net</td> </tr> </table> Dutch Power Cows originates from the visitors of Tweakers.net & FOK! and consists mostly of Dutch members. </td></tr><tr> <td class="title"> Public Servers - Crew </td></tr><tr> <td> Public servers are open for all members of a team. If you are not member of the team please do not flush to or fetch from them without prior consent from the servers administrator.

<table width="95%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" align="center"> <tr> <td bgcolor=gray> <table border="0" cellpadding="4" cellspacing="1" width="100%"> <tr bgcolor="#f6f6f5"> <td><strong>server address</strong></td> <td><strong>ports available</strong></td> <td><strong>flush interval</strong></td> <td><strong>administrator</strong></td> </tr> <tr bgcolor="#f6f6f5"> <td>chaos.keyserver.org</td> <td>2064, 21</td> <td>direct</td> <td>Chaos</td> </tr> <tr bgcolor="#f6f6f5"> <td>dutchman.keyserver.org</td> <td>2064, 21, 23</td> <td>direct</td> <td><a href="mailto:dutchman@the-pentagon.com">Dutchman</a></td> </tr> <tr bgcolor="#f6f6f5"> <td>dsmarty.keyserver.org</td> <td> </td> <td>every sunday</td> <td>DSmarty</td> </tr> <tr bgcolor="#f6f6f5"> <td>energy.keyserver.org</td> <td>2064, 21, 53, 8080</td> <td>direct</td> <td>[eNeRGy]</td> </tr> <tr bgcolor="#f6f6f5"> <td>wildhagen.keyserver.org</td> <td> </td> <td> </td> <td>Wildhagen</td> </tr> </table> </td> </tr> </table> </td></tr><tr> <td class="title"> Public Servers - Other </td></tr><tr> <td> Public servers are open for all members of a team. If you are not member of the team please do not flush to or fetch from them without prior consent from the servers administrator.

<table width="95%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" align="center"> <tr> <td bgcolor=gray> <table border="0" cellpadding="4" cellspacing="1" width="100%"> <tr bgcolor="#f6f6f5"> <td><strong>server address</strong></td> <td><strong>ports available</strong></td> <td><strong>flush interval</strong></td> <td><strong>administrator</strong></td> </tr> <tr bgcolor="#f6f6f5"> <td>banshee.keyserver.org</td> <td> </td> <td> </td> <td>Banshee</td> </tr> <tr bgcolor="#f6f6f5"> <td>victorb.keyserver.org</td> <td> </td> <td> </td> <td>VictorB</td> </tr> </table> </td> </tr> </table> </td></tr><tr> <td class="title"> Private servers </td></tr><tr> <td> These servers are used by subteams within the team. They can only be used by the individual members of the subteam. If you are interested in joining a subteam please contact the server administrator for more information.

<table width="95%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" align="center"> <tr> <td bgcolor=gray> <table border="0" cellpadding="4" cellspacing="1" width="100%"> <tr bgcolor="#f6f6f5"> <td><strong>server address</strong></td> <td><strong>ports available</strong></td> <td><strong>Subteam</strong></td> <td><strong>administrator</strong></td> </tr> <tr bgcolor="#f6f6f5"> <td>bikkel.keyserver.org</td> <td> </td> <td> </td> <td>Nightbird</td> </tr> <tr bgcolor="#f6f6f5"> <td>clan-of-nine.keyserver.org</td> <td> </td> <td> </td> <td></td> </tr> <tr bgcolor="#f6f6f5"> <td>erikb.keyserver.org</td> <td> </td> <td> </td> <td> </td> </tr> <tr bgcolor="#f6f6f5"> <td>exploder.keyserver.org</td> <td> </td> <td> </td> <td>Exploder</td> </tr> <tr bgcolor="#f6f6f5"> <td>killemall.keyserver.org</td> <td> </td> <td> </td> <td>Killemall</td> </tr> <tr bgcolor="#f6f6f5"> <td>mrcyber.keyserver.org</td> <td> </td> <td> </td> <td>MrCyber</td> </tr> <tr bgcolor="#f6f6f5"> <td>sinterklaas.keyserver.org</td> <td> </td> <td> </td> <td>Sinterklaas</td> </tr> </table> </td> </tr> </table> </td></tr></table>

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

De admin van erikb.keyserver.org is Haranaka BTW

zo goed Dutchman? ;)

en de BTW hoort natuurlijk niet bij de nick... :)

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
ikke dus :)
Lol ik was net ook een reply aan het typen en bedacht me van ach dat mag Erik zelf wel doen. Post jij net wat. Dat je nog zo laat op bent, wrom ben je niet op #anarchist?
edit:

ah je bent er al}:O

[edit 2]
ik heb poort 2064 23 en 21 openstaan.
ip = 129.125.103.216
subteam = DPC The Anarchist
mijn email = Diederik@Lascaris.nl
ICQ = 65898330
flush frequentie: momenteel sparen, normaal wekelijks.
Verder nog dingen? let me know.
[/edit2]

...

• NightBird
  • Laatst online: 24-05 19:05

NightBird

DPC-Crew Coding
Hier NightBird speaking :)

Wij hebben poorten 2064 en 6667 open, mag je er wel bij vermelden, en mijn emailadres is bird@bqd.netgames.net.
Het flushen is zeer onregelmatig, soms sparen, nu direct doorflushen even.

Maar toppie iig, Dutchman!!

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kopietje van mailtje die ik je net heb gestuurd:

Yoho Dutchman, je miste blijkbaar nog wat gegevens van mij:

proxy.dsmarty.com / dsmarty.keyserver.org draait op 212.187.18.145, poorten 2064 en 21
proxy80.dsmarty.com (missch dsmarty80.keyserver.org??) draait op 212.187.100.99 poorten 2064 en 80

Email is dsmarty@dsmarty.com

Groetjes Peter

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
ik heb ook poort 8888 nog open staan

• Dutchman!
update: http://dutchman.keyserver.org/part.shtml

Zoals jullie kunnen zien mist er nog steeds flink wat, maar de meeste subteams liggen te :z ofzo ? ;)

[eNeRGy]: ja dat weet ik maar dat past niet in mijn tabel *D. Enuh: op welk email adres wil jij gespammed worden ?

• DSmarty
  • Niet online
Thx Dutchman, maar je moet dan nog wel een DNS entry maken voor dsmarty80.keyserver.org ;)

• Dutchman!
die is al aangemaakt (duh, anders had ik hem er niet ingezet) maar zoals je weet is de DNS nog niet omgezet. Enuh: ik heb vanmiddag gezworen een ieder die nog vroeg hoe het met de DNS staat er volautomatisch uit te kicken dus... >:)

;)

Voor de liefhebbers nog de nieuwe zone.

• crisp
  • Laatst online: 15:13

crisp

Devver

Pixelated

Team [DPC] Graasland heeft ook een eigen proxy + stats. Adres is thuis.dynip.com, en iig staat poort 2064 open ;)
Voor info: info@graasland.com

Intentionally left blank

• Dutchman!
Op donderdag 30 november 2000 23:00 schreef crisp het volgende:
Team [DPC] Graasland heeft ook een eigen proxy + stats. Adres is thuis.dynip.com, en iig staat poort 2064 open ;)
Voor info: info@graasland.com
hint voor Crisp: misschien heb ik die info wel alleen nodig van bestaande en toekomstige *.keyserver.org subdomeinen ???

Het is maar een ideetje hoor ;)

• Chaos
  • Niet online
:D

Verwijderd

Op donderdag 30 november 2000 22:53 schreef Dutchman! het volgende:
die is al aangemaakt (duh, anders had ik hem er niet ingezet) maar zoals je weet is de DNS nog niet omgezet. Enuh: ik heb vanmiddag gezworen een ieder die nog vroeg hoe het met de DNS staat er volautomatisch uit te kicken dus... >:)
als wij niet meer mogen zeuren ehu vragen bedoel ik, dan verplichten wij jou om ons (GOT) regelmatig up to date te brengen/houden.
Voor de liefhebbers nog de nieuwe zone.
geen MX records nodig? en die info (van info.keyserver.org) heeft die geen A record?

• Chaos
  • Niet online
en die info (van info.keyserver.org) heeft die geen A record?
Nope, dat is een creatieve notatie van info@keyserver.org.. die dus niet bestaat omdat er geen MX record is :)

Verwijderd

Hmm.. owkee dan wat info voor clan-of-nine.keyserver.org
ports available: 8080 2121 2064
flush interval: flusht gelijk door
administrator: Loonez [0of9] , Confusionator
subteam: tja... clan-of-nine?? ;)

• DSmarty
  • Niet online
Dutchman, ik zeg maar zo: Je bent een schat !!! :P

Verwijderd

Keyserver.org kickt aars :)
Dat moest ik even kwijt.
Ons team staat nu 123e

• Gizmo_mokum
  • Laatst online: 22-03 13:59
Hoi Dutchman, mis wel een mail-linkje op je pagina, of houdt je mailbox dat niet? >:)
zou je willen vermelden dat banshee.keyserver.org wekelijks op zaterdag flusht ? en op de poorten 2064, 23 en 8888 flusht ?.
Doet ook daily OGR btw, alleen geen competitie daar momenteel, geen actieve leden daar.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Loonez je vergeet 21 voor de kennisnet-clients :) (ze hadden ze erafgemikt, ben ze weer aan 't terugbouwen).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Dutchman, is het nog gelukt met de Team Hi Everybody Proxy????

Om het te koppelen aan een dyndns host bedoel ik dan voornamelijk??

• [J.d.I.] Exploder
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-05 12:40
Hallo! Hier is dan de ontbrekende info van Team |>Just dU It!<| die dus http://exploder.keyserver.org gebruikt:

We hebben openstaan: 2064, 6667 en poort 110.

Het email adres van mij, de beheerder is marends@bigfoot.com

Alvast bedankt Dutchman! }:O

• MrCyber
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05-2018
Dutchman, sorry voor de wat latere reactie, maar ben zo ziek als een }:O. :(

Poorten die open staan op mrcyber.keyserver.org zijn : 2064 en 8080

en het subteam is uiteraard Team COAX Nederland

MMMMMMMMMMOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHH
}:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O

• Dutchman!
Zo, weer eens een update doorgevoerd. Mis nu nog maar hier en daar wat info, iig van bikkel.k.o, killemall.k.o en victorb.k.o

Gizmo: pagina is nog niet af, dus er ontbreekt wel meer :)

Teffa: zolang de DNS niet is omgezet (wat nog steeds niet is gebeurd) kan ik er niet mee experimenteren, en het zal wel weer even zoeken worden naar je mailtje :)

Ben waarschijnlijk wel meer mail 'kwijt' 00> verloren in de stroom :)

Verwijderd

Als het bericht mijn koeienoren :) bereikt dat alles weer geregeld is dan stuur ik je nog wel een mailtje erover :)

• Killemall
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-05 21:08

Killemall

Can you say Moooh !!??

een minor probleempje:

engelen@charm:> ping killemall.keyserver.org
ping: unknown host: killemall.keyserver.org

Killemall's keyserver is bereikbaar via poort 2064 en 21

Deze proxy is bedoelt voor "Killemall-teamleden only".

<h2>Be prepared for the flush of the year</h2> ( in iedergeval wat ons team betreft 8-) )

• Dutchman!
uhm, DE DNS IS NOG NIET OVER GEZET, DUH

• Ricoh
  • Laatst online: 05-03-2025
Wij zouden het ook fijn vinden als we een subdomein krijgen.

subdomain: quccc.keyserver.org
keyserver ip: dpc.isd.nu
keyserver stats: www.isd.nu/dpc
ports available: 23, 2064
flush interval: direct flush
administrator: Ricoh, Fragdaddy
subteam: Quakers United | Cewle Coown Cadavers

uhm, genoeg ?
Alsvast bedankt !
Pagina: 1