[6610] piepend toetsenboard

Pagina: 1
Acties:

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:33
Oh ik heb net een halve dag en dit irriteerd me mateloos 8)7 tis echt heel apart. Vriend van me werkt bij halfords en heeft hem geregeld met nieuwe abo. Maar goed. Hij werkt perfect maar enkel. het pijltje naar beneden piep een beetje heel erg. dat is de enige die piept. heb het frontje er al af gehaald. maar daar kan ik niets zien, vriend van me zegt dat het rubbertje dat van het toetsenboard ergens tegen aan gaat en daardoor zo irritant piept.

Is hier een oplossing voor? moet hij terug? of er is wat anders aan te doen :)

Hopelijk heeft iemand een oplossing :D

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-05 21:43

pistole

Frutter

Beetje kruipolie ertussen? :)

Maar ff serieus: piept het ook als je zonder het "toetsenmatje" rechtstreeks op de knopjes duwt?
Even om zeker te weten of het het knopje of het matje is...

Ik frut, dus ik epibreer

• Ankh
heb hem net ff los liggen. matje wanneer deze los op de "print" ligt piept het dus niet.. het is dus echt de front die connectie met het matje

oh lees het denk ik verkeerd. zonder matje ook neits.. tis echt het rubber dus

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-05 21:43

pistole

Frutter

vaag. Ik heb hem ook maar geen problemen daarmee. Anders toch eens een heeeeel klein beetje vet aan de zijkanten van het knopje doen ofzo (oorsmeer is altijd voorhanden :) )

Ik frut, dus ik epibreer

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:31

Sick Nick

Drop the top!

had ik eerst ook, dat piepen. Komt omdat de toets net te groot is voor het frontje waardoor ie erlangs piept. Hij reageert zeker ook niet bij elke druk? Dat gaat vanzelf weg, hier piept ie niet meer en reageert ie wel goed.

Wat je er aan kan doen om het nu te verhelpen is het frontje bewerken zodat de toets meer ruimte heeft.

• Ankh
Sick Nick schreef op 14 augustus 2003 @ 20:56:
had ik eerst ook, dat piepen. Komt omdat de toets net te groot is voor het frontje waardoor ie erlangs piept. Hij reageert zeker ook niet bij elke druk? Dat gaat vanzelf weg, hier piept ie niet meer en reageert ie wel goed.

Wat je er aan kan doen om het nu te verhelpen is het frontje bewerken zodat de toets meer ruimte heeft.
ahh k , dan pakken we ff een fijn schuurpapiertje :)

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Heb het probleem niet bij de 6610 maar wel eens gehad bij een andere phone dat ging op ten duur gewoon weg... Ik zal als ik jouw was het gewoon een paar dagen aanzien anders terug met die hap.. is gewoon frontje en toetsencover die niet helemaal flex aansluiten

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ik had het ook op mijn 6610. Even het frontje eraf en het matje rondduwen en het was over.
Pagina: 1