Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
http://<ip van router>
If you choose to criticise you choose your enemies
ik heb de modem al meerdere malen gereset, en tcp/ip op windows 98 opnieuw geinstalleerd (verwijderd, reboot,opnieuw toegevoegd)
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
En dan daarna SetupST draaien.• Zorg dat de modem is uitgeschakeld.
• Druk één keer kort op de AAN/UIT-knop.
• Wanneer de LED voor systeem in/uitgeschakeld groen knippert, druk nogmaals kort op de AAN/UIT-knop. De LED voor systeem in/uitgeschakeld stopt met knipperen en blijft onafgebroken groen branden.
• Na zes seconden zal de LED opnieuw gaan knipperen.
• Druk nogmaals één keer kort op de AAN/UIT-knop. Alle LED's zullen een keer groen knipperen.
• De modem wordt opnieuw opgestart en de fabrieksinstellingen worden hersteld. (Zie ook de gebruikershandleiding.)
Zo scherp als een voetbal!
* pistole vraagt dit om zeker te weten dat je niet per ongeluk jezelf pingt of dat je je pc hetzelfde ip-adres als de router hebt gegeven
[ Voor 47% gewijzigd door pistole op 14-08-2003 20:57 ]
Ik frut, dus ik epibreer
pingen kan dus wel, krijg netjes 4 reply's met 2ms.
(pingen naar 10.0.0.138 that is ofcorz
en op reptile209:
heb het modem twee keer handmatig gereset, omdat ik er softwarematig ook totaal nog niet bij kan komen.
p.s. ik heb 2x eerder bij iemand zo'n modem geinstalleerd, en dat ging vlekkeloos, dus ik zit zelf ook een beetje in het bijster..
edit:
ook andere netwerkabel geprobeerd, en beide apparaten al een keer ook van het stroomnet afgehad.
lampjes van de modem branden verder alledrie netjes groen
[ Voor 29% gewijzigd door Dizzy op 14-08-2003 21:03 ]
Bij mij werkt de SetupST.exe nog steeds niet maar met hulp van de ADSL DHZ. hulplijn is het allemaal toch gelukt.
Helaas weet ik niet precies meer hoe dus bel gewoon even de dhz. hulplijn van KPN. Die weten meer dan je denkt.
Ik frut, dus ik epibreer
had ik ook met mijn e-tech ik kwam er niet door
nadat ik gewoon een directe link legde naar mijn pc deed hij het wel.
met normale switches ertussen ook btw.
mijn buurman heeft ook wel eens het progleem dat hij zijn offline pagina's in ie moet verwijderen, maar aangezien jij al gereinstalled heb is dit niet van toepassing denk ik.
probeer het even enzo
zet ook ff eventuele "zonealarm" prut uit
er is denk ik niks mis met hardware.
ik denk eerder aan de software die iets niet doorlaat.
doe ook is ff:
*run
*typ telnet
*typ open 10.0.0.138
dan krijg je username druk je enter
bij password ook
[ Voor 21% gewijzigd door pt0x op 14-08-2003 21:36 ]
Op de een of andere vage manier, is het dan wel te pingen, maar is de pagina in de modem niet te bereiken. Soms is de interne webserver ook vastgelopen, maar een reset moet dat verhelpen (Je hebt het modem ook echt daadwerkelijk opnieuw op zien starten na de reset? Powerlampje wordt weer oranje en ding start opnieuw op?).
Ze je netwerkkaart op 10mbit / half duplex en als het dan ook niet wertk: Porbeer het op een andere pc/netwerkkaart. Doet-ie het daar ook niet op, bel dan de installatiehulp van kpn en meld je verhaal (plus wat je allemaal al gedaan hebt
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
op zich verklaard dat niet waarom ik de webinterface voorheen niet kon openen, maar het biedt nu misschien wel een oplossing voor mensen die dit probleem misschien ook hebben.