Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[mp3player] SLIMP3 :) een heel leuke "player"...

Pagina: 1
Acties:

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:57

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Ik zat vanmiddag even op winamp.com te loeren en kwam daar een artikeltje tegen die de SLIMP3 beschreef :)

Toen ik even verder ging kijken vond ik 't wel een heel erg grappig ding.

Het is een player die je aan je stereo hangt, en die via je netwerk MP3'tjes afspeeld, maar die dus niet zo groot als een pc is, en is uitgerust met een afstandsbediening!

Je moet op je pc bepaalde software draaien die ervoor zorgen dat deze pc als server gaat draaien, die SLIMP3 pikt dat op en zorgt ook voor de communicatie tussen de remote en jouw pc. Je kunt dus beneden lekker zappen tussen je mp3'tjes die boven op je server staan.

Da's dus best wel makkelijk eigenlijk!

En wat mij opvalt is de grote van 't ding. je hebt je VFD erin zitten en that's it! Niet echt superdiep en groot.

http://www.slimdevices.com/index.html

natuurlijk ook wat pic's ervan :9

Afbeeldingslocatie: http://www.slimdevices.com/images/content_home_02.gif

Afbeeldingslocatie: http://www2.slimdevices.com/photos/press/slimp3_back.jpg

het idee:

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgets-gimmicks.nl/images/ethernet_audio.jpg

Wat er allemaal bij zit :9

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgets-gimmicks.nl/images/complete_package_res.jpg

//edit:
van www.desktop.nl
U heeft een muziekcollectie in iTunes (Systeem X) of in MP3 / MP2 / VBR-formaat in Windows, Linux, BSD of Solaris?
• Sluit het SliMP3-kastje aan, installeer de serversoftware, en geniet!
- Blader of zoek mb.v. de afstandbediening op artiest, album, genre, nummer of op playlist.
- Maak zelf playlist(s) aan.
- Hoge kwaliteit: 16 bits 44.1 Khz audio.
- Er zijn meerdere SliMP3-spelers aan te sluiten op dezelfde muziekbibliotheek.
- Nu wordt ook het AAC-muziekformaat ondersteund.
Kom langs voor een demo!

Nu uit voorraad leverbaar voor € 229,00 exclusief BTW (incl. btw: € 272.51)

[ Voor 23% gewijzigd door zwahiel op 14-08-2003 20:37 ]

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

Cool, dit is wat ik al lang zocht, maar is toch wel erg prijzig. Voor een beetje meer, zet je een oude PC neer als MultiMedia bak.
En ik had dan ook gelijk liever een apparaat gezien in normaal HIFI (43cm) formaat.

Maar op zich zeer geinig.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2003 20:40 ]

• zwahiel
  • Laatst online: 12:57

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 augustus 2003 @ 20:38:
Cool, dit is wat ik al lang zocht, maar is toch wel erg prijzig. Voor een beetje meer, zet je
een oude PC neer als MultiMedia bak.
zonder afstandsbediening en gelikt uiterlijk...

Hij is al eens in A&V voorbij gekomen volgens mij, en hij scheen nogal goed getest te zijn in mei door de C'T

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

zwahiel schreef op 14 August 2003 @ 20:40:
[...]
zonder afstandsbediening en gelikt uiterlijk...
Hoezo zonder, is allemaal mogelijk, en uiterlijk bepaal je dan zelf natuurlijk (of je werkt 'm weg)

Maar zijn er intussen al meerdere van dit soort apparaten?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2003 20:42 ]

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

pas was er op laupro een actie met divx spelers, en als je de dure variant nam, de Kiss DP-500 voor 275 kon je divxen enz via het netwerk spelen, maar ook mp3's..

Kost maar net iets meer maar dan kun je ongeveer alle mediafiles spelen, bijv xvid divx ed..

Als je hem op die site koopt istie duurder dan 275 euro

specs: http://www.divxplayer.nl/...roductSpecs=KiSS%20DP-500

Verwijderd

wdekreij schreef op 14 August 2003 @ 20:45:
pas was er op laupro een actie met divx spelers, en als je de dure variant nam, de Kiss DP-500 voor 275 kon je divxen enz via het netwerk spelen, maar ook mp3's..

Kost maar net iets meer maar dan kun je ongeveer alle mediafiles spelen, bijv xvid divx ed..

hm, die bookmarken we ff.

• BaRF
  • Laatst online: 08:37

BaRF

bijna kerst

wdekreij schreef op 14 August 2003 @ 20:45:

wow :D

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• killswitch
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-08 11:19

killswitch

killswitch+switch= death switc

ik moet zeggen die divX machiene van kiss ziet er erg gelikt uit maar dit kun je er niet mee endit ook niet.

en het leuke van de slimp3 software is dat je het niet alleen in combinatie met de slimp3 speler kunt gebruiken maar ook om je mp3's over het internet of je netwerk te streamen naar een andere pc.
ik gebruik het zelf om op school naar men mp3's te luisteren die thuis op men HD staan B)

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:41
Okay leuk apparaat, lekker klein en functioneel maar ik vind het eerlijk gezegd wel vrij duur!

Ik heb zelf een softgemodde xbox, die kan ook via het netwerk mp3's afspelen maar ook , zoals de Kiss dvd spelers, Divx en andere formaten draaien. Is verder een dvd speler en op de kop toe kan je er linux mee draaien om ff snel wat op te zoeken op internet. Dit voor de prijs van €188. Tegen die prijs kan een Kiss of een SliMP3 niet op.

What a fine day for Science! | Specs

• Len
  • Laatst online: 28-11 14:31

Len

Leeg

Vanwege dit "oude" topic heb ik de knoop doorgehakt en die slimp3 gekocht.

Er waren een paar redenen waarom ik niet met een xbox, PC oid wilde naast mijn stereo.

1. Je moet de TV aanhebben om te zien wat je speelt
2. Ik heb geen apparaat over dus kopen moet ik het toch
3. Het moet ook aantrekkelijk zijn voor m'n vriendin. (ze moet het wel gaan gebruiken ;))

En ik moet zeggen dat me het zeer bevalt! Ik had 3 dagen nodig om mijn CD's om te zetten in MP3, en klaar was ik :+

Ik heb ze met lame --preset-insane gedaan omdat dat de snelste manier was.

Ik ben nu eindelijk van die CD zooi af ;) Dat werd wel heel erg.

ff een paar foto's van voor, en NA de aankoop:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/15440/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/15442/full.jpg

Free Tibet

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Len schreef op 13 november 2003 @ 23:01:
Vanwege dit "oude" topic heb ik de knoop doorgehakt en die slimp3 gekocht.

Er waren een paar redenen waarom ik niet met een xbox, PC oid wilde naast mijn stereo.

1. Je moet de TV aanhebben om te zien wat je speelt
2. Ik heb geen apparaat over dus kopen moet ik het toch
3. Het moet ook aantrekkelijk zijn voor m'n vriendin. (ze moet het wel gaan gebruiken ;))

En ik moet zeggen dat me het zeer bevalt! Ik had 3 dagen nodig om mijn CD's om te zetten in MP3, en klaar was ik :+

Ik heb ze met lame --preset-insane gedaan omdat dat de snelste manier was.

Ik ben nu eindelijk van die CD zooi af ;) Dat werd wel heel erg.

ff een paar foto's van voor, en NA de aankoop:

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik zie dat je daar ook al een kiss speler hebt, ofniet? Is het de DP-450 of DP-500? Als het de 500 was had ik toch wel gewoon icm met je tv op de kiss speler al je mp3's via het netwerk af laten spelen, aangezien dat toch weer geld scheelt! maar ziet er verder netjes uit zo, stuk minder chaotisch ;)

• Len

Len

Leeg

Het is de 450 :o

Ik was er weer eens te snel bij. ;) Maar dan moet nog steeds je TV aan. (punt 1)

Free Tibet

Verwijderd

Vind hem wel wat overdreven duur voor een 2 regels display en een audio uitgang + netwerk&voedingsingang.
Okay er zal wat techniek inzitten om die mp3`s te encoden vanaf het netwerk maar tjemig 500 piek dat is voor mij een no go.
Ik denk dat een XboX een beter idee is kwa prijs/functionaliteit dan, kwa looks zeker niet hij is opzich wel superstrak dat apparaatje!
Ik vraag me af of je een Xdoos (veel te log) ook een beetje in elkaar kunt deuken cq. kleiner maken.

• Len

Len

Leeg

XBox heeft geen AB, je controls gaan via je TV, en je moet het modden :)

Ik begrijp dat 275 euro wat veel is. Maar ik had het er voor over.

PS. Een XBox past toch niet in zo'n stereomeubel.. ziet er niet uit :Y)

Free Tibet

• PQR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-11 11:04

PQR

Ik heb iets gelezen over internet radio via de slimp, weet iemand hier iets van, en of het een beetje kwaliteit heeft

Resistance is futile (if <1 ohm)

• Len

Len

Leeg

Ligt aan de stream.

Je moet een winamp stream in een playlist doen, en die kan je dan kiezen via de slimp3 (de playlist dus)

De kwaliteit is dus net zo als je het via winamp hoort

Free Tibet

• PQR

PQR

dus hij werkt niet "stand alone" (zonder pc bedoel ik dan) aan de router en de hifi set

• Len

Len

Leeg

Nee, het werk altijd via z'n server-programma die op een PC/Mac/linux bak draait.

Free Tibet

• RSpliet
  • Laatst online: 27-11 15:44

RSpliet

*blink*

Voor 100 euro meer heb je n Audiotron. Zelfde principe, maar Turtle beach kwaliteit.

Note, ik ben geen TB medewerker, alleen n liefhebber ;)

Ondersteund door Audiotron: MP3, alle bitrates, WMA alle bitrates t/m 224 oid, en Wav.
Internetradio van shoutcast, turtleradio, WMV streaming en ASX volgens mij ook.

Edit: zoals ik het lees, gebruikt die SLIMP3 de kracht van de computer om de AAC'tjes, OGG-Vorbis-bestanden en dergelijke te decoden, ipv een aparte decoder in t apparaat zelf(T apparaat zelf decodeert alleen MP3's en raw Wav ;)). Da's aan de ene kant mooi, want hij ondersteund alle formaten die je pc ondersteund(nouja, bijna alle), maar t kost wel extra processorkracht, wat zonde is (DPC projecten gebruiken t veel nuttiger ;))

[ Voor 82% gewijzigd door RSpliet op 18-01-2004 11:23 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

• PQR

PQR

ik ben net een beetje aan het lezen over een Exstreamer, deze kan het volgens mij wel.

ben namelijk op zoek naar een apparaat zodat ik internet radio op m'n hifiset krijg, en het liefst zonder pc

• Len

Len

Leeg

S3v3n_0f_n1n3 schreef op 18 januari 2004 @ 10:57:
Voor 100 euro meer heb je n Audiotron. Zelfde principe, maar Turtle beach kwaliteit.

Note, ik ben geen TB medewerker, alleen n liefhebber ;)

Ondersteund door Audiotron: MP3, alle bitrates, WMA alle bitrates t/m 224 oid, en Wav.
Internetradio van shoutcast, turtleradio, WMV streaming en ASX volgens mij ook.

Edit: zoals ik het lees, gebruikt die SLIMP3 de kracht van de computer om de AAC'tjes, OGG-Vorbis-bestanden en dergelijke te decoden, ipv een aparte decoder in t apparaat zelf(T apparaat zelf decodeert alleen MP3's en raw Wav ;)). Da's aan de ene kant mooi, want hij ondersteund alle formaten die je pc ondersteund(nouja, bijna alle), maar t kost wel extra processorkracht, wat zonde is (DPC projecten gebruiken t veel nuttiger ;))
Jep het is erg jammer dat het andere formaten dan mp3 moet recoderen. Ik heb dus alleen maar 320 bitrate mp3's (Al mijn ogg geripte CD's heb ik overgedaan ;) )

Ik heb ook naar de Audiotron gekeken maar dit lijstje trok mij over de streep richting de Slimp3:

http://www.amazon.com/exe...-9415409-3687112?v=glance
Having used both the Audiotron and the SLIMP3 I can say (like others who have upgraded to the SliMP3) that the SLIMP3 is a vastly superior product. The Audiotron was very hard to setup, the SLIMP3 was just plug and play.

What else does the SLIMP3 have going for it?

- It's user interface is much easier to learn and quicker to use.
- It has a powerful web-based interface and a terrific remote control.
- The tiny display on the AudioTron makes it hard to navigate and find music, in contrast the SLIMP3 display is large and bright and easily readable.
- A single computer can serve many SLIMP3 players easily, and multiple SLIMP3 players scattered around your house can be synchronized to play the same music together.
- If your music collection continues to grow, you'll reach a hard limit on the AudioTron, not so with the SLIMP3.
- The SLIMP3 imports all of your genre/artist/album/title information from the ID3 tags.
- The SLIMP3 integrates beautifully with Mac OS X, Linux and Windows. The MacOS X integration with iTunes is particularly sweet.
- The SLIMP3 software is open source, so bug fixes and new features come fast.
- The SLIMP3 starts playing music much more quickly than the AudioTron, songs start in 1/8 of a second.
- The SLIMP3 technical support is outstanding.
- The analog audio quality of the SLIMP3 output is great.

What does the AudioTron have going for it that the SLIMP3 doesn't?

- WMA support (If your music is in MP3 format, this doesn't matter.)
- Digital out

Finally, the SLIMP3 is about 70 dollars LESS than the AudioTron. An easy choice.
Ow ja de Streambox (opvolger van slimp3) heeft wel digitaal uit en WiFi.

PS. eigenlijk vond ik de Audiotron gewoon niet mooi bij mijn stereo set ;)

Free Tibet

• RSpliet
  • Laatst online: 27-11 15:44

RSpliet

*blink*

Dat lijstje is erg mooi, ik ben ook niet voor de ene of de andere partij. Maar hij klopt niet helemaal ;)
- The SLIMP3 imports all of your genre/artist/album/title information from the ID3 tags.
Ook de Audiotron doet dat
- If your music collection continues to grow, you'll reach a hard limit on the AudioTron, not so with the SLIMP3.
Dat limiet ligt rond de 30.000, simpelweg omdat de Audiotron de url's bewaart in de cache. Hij houd dus zijn eigen lijst van bestanden bij, en hoeft niet telkens alles van de pc te halen. Dit limiet word overigens met elke firmware update een beetje verhoogd, waarschijnlijk word die opslag dus nog efficienter.
- It has a powerful web-based interface and a terrific remote control.
Heeft de audiotron ook, maar Turtlebeach heeft een aparte applicatie geschreven om alles mee te doen, vind ik zelf prettiger werken dan een webinterface. Desalniettemin kan je ook nog t een en ander via de webinterface

Ik heb zelf geen van beide apparaten thuis staan(of wil ik er een, heb toch geen Hifi set, of vast netwerk). Opzich lijkt mij die Slimp3 ook n leuk dingetje, maar niet voor mij (Ook de Audiotron niet hoor :p)

[ Voor 7% gewijzigd door RSpliet op 18-01-2004 13:19 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

• Len

Len

Leeg

Het lijstje is al weer een halfjaartje oud volgens mij, en met firmwares kan veel gedaan worden ;)

Je zou ze eigenlijk allebij moeten kunnen uitproberen. (en meteen ff voor tweakers een 1337 review/test schrijven ;))

Free Tibet

• usr-local-dick
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De oude slimp3 speler is niet meer...
Hij heet nu squeezebox, en de grote feature is dat ie wireless is en digitale (optisch en elektrisch) uitgangen heeft :)
Dus ik heb hem maar besteld 8)
http://dickvisser.nl/v/misc/misc01/DSCN1726.jpg.html
Een van de beste gadgets ever imho.

[ Voor 11% gewijzigd door usr-local-dick op 11-11-2006 21:46 ]

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
usr-local-dick schreef op 10 april 2004 @ 16:33:
De oude slimp3 speler is niet meer...
Hij heet nu squeezebox, en de grote feature is dat ie wireless is en digitale (optisch en elektrisch) uitgangen heeft :)
Dus ik heb hem maar besteld 8)
[afbeelding]
Een van de beste gadgets ever imho.
waar besteld? hoeveel betaald? Werkt ie goed? Hoe? Meer pics!

• usr-local-dick
  • Niet online
waar besteld? hoeveel betaald?
HIer: http://www.gadgets-gimmic...squeezebox/bestellen.html

315 eu incl btw.
Werkt ie goed? Hoe?
Jahoor hij werkt super. Ik heb op mijn werk een machine staan met de content (1900 albums + 80 Gb aan BBC Essential Mixes (alles van 1993 tot nu ;)), ik heb thuis alle cd's op zolder liggen en luister alleen nog naar mijn squeezebox :z en live happily ever after.
Er zijn een hoop gasten die plugin schrijven, bijv hierrrrr, om de streams van de shoutcast server te luisten, en Windwsomedia etc etc.
offtopic:
heb mezelf net even opgewarmd met een sander kleinenberg mix ik smeer hem nu dus naar paradiso ;)

[ Voor 5% gewijzigd door usr-local-dick op 11-04-2004 13:21 ]

Verwijderd

jvvv schreef op 10 april 2004 @ 18:40:
[...]

waar besteld? hoeveel betaald? Werkt ie goed? Hoe? Meer pics!
Ik heb hem een maandje of zo terug gekocht bij gadgets & gimmicks voor 315 EUR. Perfect ding, maar ik had natuurlijk al 1.5 jaar een SliMP3

Ik heb er ook nog een uitbreiding op gemaakt zodat ik hem kan gebruiken om Video files mee te bekijken via Windows Media Player: http://videobox.sf.net

X.

Verwijderd

Van de Slim users mailing list:
Hi Folks,

Since our refurbished SLIMP3s sold out so quickly (bid a sad farewell to SLIMP3...), we decided to do a promotion on Squeezebox Wired, the ethernet-only version of Squeezebox, available from our web site.

Visit http://www.slimdevices.com/ and click on "Buy Now". Choose "Squeezebox Wired" and enter the promotion code: COMMUNITY. When your order is summarized, you'll see a discount of $50 off for each Squeezebox Wired you buy.

We're planning on keeping this promotion going through the weekend, but end it on Monday.

Thanks!

-dean
Let op, het gaat hier om de wired versie (dus zonder Wifi) en shipping en BTW komen er nog bij. Maar toch wel een goeie deal, lijkt me...

X.

Verwijderd

Ik snap het nut niet van dit apparaat?
Je koopt een apparaatje (dat veel te duur is voor wat het is) om mp3's op je stereo af te spelen, en dan moet je tegelijkertijd je pc ook nog dag en nacht laten opstaan om de mp3's te streamen?
Damn wat een dom idee.
Voor de prijs van dit gek apparaat koop je een geheel nieuwe stereoketen van JVC die mp3 en cd-rw ondersteund, waarom zou je dan in godsnaam dit ding kopen ipv zo'n stereo?
Beats me.

• Len

Len

Leeg

Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 11:59:
Je koopt een apparaatje (dat veel te duur is voor wat het is) om mp3's op je stereo af te spelen, en dan moet je tegelijkertijd je pc ook nog dag en nacht laten opstaan om de mp3's te streamen?
Mijn PC staat in een andere kamer, en die staat toch altijd al aan. En nu doet tie dus nog meer nuttige dingen ;)
Damn wat een dom idee.
Was het maar mijn idee :Y)
Voor de prijs van dit gek apparaat koop je een geheel nieuwe stereoketen van JVC die mp3 en cd-rw ondersteund, waarom zou je dan in godsnaam dit ding kopen ipv zo'n stereo?
Beats me.
Tja dan zit je nog met die cdr's bij je stereo. En zolang mijn 50 gig aan mp3's niet op 1 medium past, is slimp3 de oplossing voor mij.

En:

Demon > JVC

imo

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/15442/full.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Len op 11-04-2004 12:21 ]

Free Tibet

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 11:59:
Damn wat een dom idee.
Beats me.
Het heeft te maken met de manier waarop je je omgeving inricht, denk ik. MP3 cd's afspelen op mijn installatie vind ik maar net iets handiger dan gewoon CD's afspelen. Je zit weer met een voorraad CD's in een kast. Zoals een eerdere poster al schreef, als je een Sqzbx hebt zet je je CD's in een doos op zolder.

Ik heb in de woonkamer aan electronica alleen een TV, een Receiver, een Videorecorder (die moet maar eens weg) en een Sqzbx. Wat ik absoluut *niet* wil is een PC in mijn woonkamer of slaapkamer. Daarom staat er een SlMP3 in mijn slaapkamer en een Sqzbx in mijn woonkamer. Daarom kan ik op beide plaatsen (indien gewenst synchroon) al mijn muziek opzetten en playlists activeren en Internet radiostations afspelen. Daarnaast kan ik dankzij (mijn eigen) Videobox op al mijn TV's DivX-en etc. afspelen zonder dat er een PC in zicht (of binnen gehoorsafstand) is.

Het grappige is dat er inderdaad heel veel mensen zijn zoals jij die gewoon niet snappen wat het nut is. Ik snap niet wat je er niet aan snapt, misschien als je een 2 kamer woning hebt, dat het dan niet er nuttig is, ja. Misschien als je niet al permanent een server aan hebt staan (wie heeft er nou een server thuis?) dat je dan het nut er niet van inziet.

Misschien is jullie thuisautomatisering gewoon nog niet zover gevorderd als de onze. Of misschien zijn wij Sqzbx gebruikers wel een beetje gek ;-)

Er is inmiddels een aardige software emulator van de Squeezebox (http://softsqueeze.sf.net) die je in combinatie met de open source slimserver software kunt gebruiken. Hij doet nog niet alles goed, maar je kunt een beetje een idee krijgen hoe zo'n setup werkt.

X.

Verwijderd

Len schreef op 11 april 2004 @ 12:10:

Was het maar mijn idee :Y)
In zekere zin was het mijn idee. ;-) D.w.z. ik heb een beschrijving die precies op de SliMP3 past (behalve dan het 'cheap' gedeelte) al in 2001 op Usenet gepost:

http://groups.google.com/...4311270%40zeus.safenet.nl

Maar ja, een idee hebben is helaas niet hetzelfde als het ook uitvoeren. Daar moet je weer de nodige hardwarevaardigheden voor hebben, mensen kunnen uitleggen *dat* het handig is en last-but-not-least een smak geld. Ik geloof dat Slim Devices met 500.000 dollar is begonnen...

X.

• usr-local-dick
  • Niet online
offtopic:
Kleine feature als hij uit is zie je een klokje in beeld, dit is de klok van de server, dus als die mooi met NTP gesynched is weet je zeker dat de tijd in beeld altijd precies goed is!!! Alle andere (magnetron/video/nokia) klokjes in huis lopen nooit goed - deze dus wel ;))

• Len

Len

Leeg

Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 12:31:
[...]

In zekere zin was het mijn idee. ;-)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

:D

Free Tibet

Verwijderd

Weer een nieuwtje: De Squeezebox is inmiddels structureel in prijs verlaagd (de wired versie kost nu $199 - was $249 - en de wireless versie kost $279 - was $299).

Gadgets en Gimmicks volgt op enige afstand. De wireless versie is daar 10 EUR goedkoper geworden en kost nu 305 EUR (begrijpen die mensen niet dat 299 EUR veel beter klinkt?) en de wired versie kost nu 249 EUR (ik weet niet wat die daar eerst kostte). Als je de BTW er aftrekt is het prijsverschil met de VS trouwens niet echt onredelijk.

Allemaal nog steeds te duur voor de gemiddelde gebruiker, maar hopelijk leidt dit tot een grotere omzet, lagere productiekosten en komen we nog eens in de buurt van de $100. Dan wordt het een must-have, toch?

X.

PS: Bij http://www.voorjegemac.nl hebben ze *wel* begrepen dat 299 EUR beter verkoopt dan 305...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2004 09:54 ]

Verwijderd

PS: Bij http://www.voorjegemac.nl hebben ze *wel* begrepen dat 299 EUR beter verkoopt dan 305...[/quote]

Gadgets & Gimmicks heeft nu de prijzen gelijk getrokken. Euro 299,- :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2004 18:55 ]

Pagina: 1