Ik zat vanmiddag even op winamp.com te loeren en kwam daar een artikeltje tegen die de SLIMP3 beschreef 
Toen ik even verder ging kijken vond ik 't wel een heel erg grappig ding.
Het is een player die je aan je stereo hangt, en die via je netwerk MP3'tjes afspeeld, maar die dus niet zo groot als een pc is, en is uitgerust met een afstandsbediening!
Je moet op je pc bepaalde software draaien die ervoor zorgen dat deze pc als server gaat draaien, die SLIMP3 pikt dat op en zorgt ook voor de communicatie tussen de remote en jouw pc. Je kunt dus beneden lekker zappen tussen je mp3'tjes die boven op je server staan.
Da's dus best wel makkelijk eigenlijk!
En wat mij opvalt is de grote van 't ding. je hebt je VFD erin zitten en that's it! Niet echt superdiep en groot.
http://www.slimdevices.com/index.html
natuurlijk ook wat pic's ervan

het idee:

Wat er allemaal bij zit

//edit:
Toen ik even verder ging kijken vond ik 't wel een heel erg grappig ding.
Het is een player die je aan je stereo hangt, en die via je netwerk MP3'tjes afspeeld, maar die dus niet zo groot als een pc is, en is uitgerust met een afstandsbediening!
Je moet op je pc bepaalde software draaien die ervoor zorgen dat deze pc als server gaat draaien, die SLIMP3 pikt dat op en zorgt ook voor de communicatie tussen de remote en jouw pc. Je kunt dus beneden lekker zappen tussen je mp3'tjes die boven op je server staan.
Da's dus best wel makkelijk eigenlijk!
En wat mij opvalt is de grote van 't ding. je hebt je VFD erin zitten en that's it! Niet echt superdiep en groot.
http://www.slimdevices.com/index.html
natuurlijk ook wat pic's ervan

het idee:

Wat er allemaal bij zit

//edit:
van www.desktop.nl
U heeft een muziekcollectie in iTunes (Systeem X) of in MP3 / MP2 / VBR-formaat in Windows, Linux, BSD of Solaris?
• Sluit het SliMP3-kastje aan, installeer de serversoftware, en geniet!
- Blader of zoek mb.v. de afstandbediening op artiest, album, genre, nummer of op playlist.
- Maak zelf playlist(s) aan.
- Hoge kwaliteit: 16 bits 44.1 Khz audio.
- Er zijn meerdere SliMP3-spelers aan te sluiten op dezelfde muziekbibliotheek.
- Nu wordt ook het AAC-muziekformaat ondersteund.
Kom langs voor een demo!
Nu uit voorraad leverbaar voor € 229,00 exclusief BTW (incl. btw: € 272.51)
[ Voor 23% gewijzigd door zwahiel op 14-08-2003 20:37 ]
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020