Toon posts:

[speakers] studiotech power 140

Pagina: 1
Acties:
  • 867 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus 2 studiotech power 140 speakers hier staan.

Nu heb ik vanmiddag een nieuwe versterker aangeschaft, een Sony STR-DE185.
(2x100W staat op de achterkant)
Op deze versterker kan ik 4 boxen aansluiten, 2 nieuwe Bose boxen hangen er al aan, die heb ik ook nieuw gekocht en zijn 100-120W.

Nu mijn vraag: hoeveel watt zijn die studiotech power 140 boxen?
Op het internet kan ik hier echt niets over vinden. Ik wil niet meteen deze boxen opblazen namelijk. Er staat ook verder niets op de achterkant oid.

Heeft iemand deze speakers ook of weet iemand toevallig hoeveel watt deze zijn.
Ik ben echt een n00b op dit gebied en weet alleen dat ik die Bose boxen zeker niet kan opblazen :9

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:33

JT

VETAK y0

Je kan elke speaker opblazen, gewoon de volumeknop voluit draaien. Daarnaast blaas je je speakers niet op zolang je geen vervorming hoort.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
owkay, dan ben ik weer een beetje n00b af. Maar nog steeds wil ik graag weten hoeveel watt die studiotechs zijn. Als er nl een te groot verschil in zit tussen die Bose en studiotechs dan sluit ik ze liever niet aan en ga op zoek naar andere boxen van +/- 100-120W.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 19:58
Heeft iemand deze speakers ook of weet iemand toevallig hoeveel watt deze zijn.
Ik ben echt een n00b op dit gebied en weet alleen dat ik die Bose boxen zeker niet kan opblazen
uitleg over het aansluiten van speakers op een versterker kan je in de faq vinden. Het maakt niet zoveel uit hoeveel watt die supertechs zijn :)

Dit topic is gesloten.