Ik heb reeds wat gezocht over het maken van interconnects (tussen cd/versterker, dvd/versterker etc), maar hier is helaas op GoT weinig over te vinden. Ook op hifi.nl kan ik niet uitermate veel info vinden over het maken van een interconnect.
De een roept alleen Siltech of Van de Hul, ik zeg dan: buiten mij studenten budget
De ander zegt weer dat je gewoon coax kan gebruiken, maar zijn er alternatieven en welke coax gebruik je dan bijv?
Graag zou ik dus het volgende willen weten, en vele van ons denk ik die ook het interconnecten-bos niet meer overzien :):
- Welke typen interconnects zijn er te onderscheiden?
- Wat voor materialen heb je nodig om een interconnect te maken?
- Welke merken voor de materialen zijn er en waar haal je die (online?)?
- Hoe maak je je interconnect compleet (afschermen, netjes afwerken, lengte, stevigheid, dikte etc)?
Ik denk dat dit voor ieder een nuttig topic wordt. Graag zie ik dan ook veel tips + plaatjes tegemoet. Er is nog te weinig over te vinden vind ik
.
De een roept alleen Siltech of Van de Hul, ik zeg dan: buiten mij studenten budget
De ander zegt weer dat je gewoon coax kan gebruiken, maar zijn er alternatieven en welke coax gebruik je dan bijv?
Graag zou ik dus het volgende willen weten, en vele van ons denk ik die ook het interconnecten-bos niet meer overzien :):
- Welke typen interconnects zijn er te onderscheiden?
- Wat voor materialen heb je nodig om een interconnect te maken?
- Welke merken voor de materialen zijn er en waar haal je die (online?)?
- Hoe maak je je interconnect compleet (afschermen, netjes afwerken, lengte, stevigheid, dikte etc)?
Ik denk dat dit voor ieder een nuttig topic wordt. Graag zie ik dan ook veel tips + plaatjes tegemoet. Er is nog te weinig over te vinden vind ik