Nederland

Pagina: 1
Acties:

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Topicstarter
ik zat een beetje in de stats te kijken en 1 ding viel me op.. in RC5 zijn 64% van de door nederland geproduceerde blokjes in handen van DPC, in OGR is dit slechts 40%

nou ben ik niet geniaal, maar volgens mij betekent dat dat DPC nog veeeel meer leden/nodes zou kunnen krijgen in OGR..

ideeen om (reeds-flushende) leden te werven?!

Verwijderd

Als het aan mij ligt doen we eerst zo veel mogelijk aan RC5 iig tot we TA hebben ingehaald of gewoon tot het einde van RC5. Daarna hebben we weer zo'n grote achterstand opgelopen in OGR dat we nog zo'n mooie inhaalrace kunnen beginnen :)

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
rc5 loopt af.. we staan bijna #1 en dan is er geen ander doel dan #1 blijven.. dan kan ogr toch mooi het volgende doel worden.. en we hebben reeds een giga achterstand in ogr, inlopen dus :P

Verwijderd

RC5 eerst !

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op donderdag 30 november 2000 01:35 schreef Sequence het volgende:
ik zat een beetje in de stats te kijken en 1 ding viel me op.. in RC5 zijn 64% van de door nederland geproduceerde blokjes in handen van DPC, in OGR is dit slechts 40%

nou ben ik niet geniaal, maar volgens mij betekent dat dat DPC nog veeeel meer leden/nodes zou kunnen krijgen in OGR..

Hierop valt maar een ding te zeggen: FOEI SEQUENCE :?
We hebben de laatste tijd behoorlijk veel last van overlopers, neem onze oude "ik maak eerst RC5 af" Wildhagen ;) (ja, ik blijf het erin wrijven :P )

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op donderdag 30 november 2000 07:41 schreef DSmarty het volgende:

[..]
Hierop valt maar een ding te zeggen: FOEI SEQUENCE :?
We hebben de laatste tijd behoorlijk veel last van overlopers, neem onze oude "ik maak eerst RC5 af" Wildhagen ;) (ja, ik blijf het erin wrijven :P )
Hehe, ik quote Sequence even :
rc5 loopt af.. we staan bijna #1 en dan is er geen ander doel dan #1 blijven.. dan kan ogr toch mooi het volgende doel worden.. en we hebben reeds een giga achterstand in ogr, inlopen dus
Zo zit het dus :)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

maak nou eerts rc5 af dan komt ogr vanzelf!

/me wil eerst nog wat 1 miljoen flushes zien van sub-teams

Verwijderd

Wat nou overlopers en dan ook nog zogenaamd in toeemende mate.
1) Gisteren 26 OGR-flushers
2) de meeste OGR-ers hebben hun sporen al lang verdient bij RC5 en doen OGR erbij voor de afwisseling (na twee jaar wil je ook wel eens wat anders) en bovendien heb je dan dubbele stats. Sommige staan zelfs in beide klassementen bij de top1000 overall van D.net. En de meesten die ik hoor "klagen" over de OGR-ers zijn vaak nog nat achter de oren. (in deze threat dus niet).
En over Wildhagen wil ik al helemaal niets verkeerds horen. Lid DPC-crew, Proxybeheerder, bijna 2 jaar lid DPC, meer dan 2.5M aan blocks geflusht en tweemaal een top1000 klassering.

M.a.w. het moet maar eens afgelopen zijn met dat gezeik over de OGR-ers. Ik bepaal toch zeker lekker zelf wat ik wil doen en ga toch ook geen RC5-ers lopen afzeiken of wel. Kom op jongens een beetje respect voor elkaar.

/me heeft gesproken en is ook nog een beetje pissig, omdat ie vanmorgen is geflitst, maar daar zijn weer andere topics voor.

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
Volgens mij vinden jullie het allemaal een beetje moeilijk om te lezen op dit late/vroege uur.

Wat Sequence zegt is:

75% van alle RC5 blokjes uit nederland zijn voor DPC. De overige 25% blokjes van nederlanders is dus voor andere teams (zoals TA) of zijn van individuele flushers.

40% van alle OGR stubs(?) uit nederland zijn voor DPC. 60%(!) van de stubs uit nederland gaan dus of naar andere teams OF ZIJN VAN INDIVIDUELE FLUSHERS DIE DPC ZOUDEN KUNNEN JOINEN!!!

Snappie nou wat Sequence bedoelt? Niet dat we van RC5 naar OGR gaan, maar dat er veel nederlanders OGR grazen die wellicht het DPC team zouden kunnen versterken. Daar zou iederen blij van worden, die stubs worden immers al gegraast!

Nou allemaal even sorry zeggen tegen Sequence ;)

• DSmarty
  • Niet online
Op donderdag 30 november 2000 08:37 schreef DeBoertjes het volgende:
Wat nou overlopers en dan ook nog zogenaamd in toeemende mate.
1) Gisteren 26 OGR-flushers
2) de meeste OGR-ers hebben hun sporen al lang verdient bij RC5 en doen OGR erbij voor de afwisseling (na twee jaar wil je ook wel eens wat anders) en bovendien heb je dan dubbele stats. Sommige staan zelfs in beide klassementen bij de top1000 overall van D.net. En de meesten die ik hoor "klagen" over de OGR-ers zijn vaak nog nat achter de oren. (in deze threat dus niet).
En over Wildhagen wil ik al helemaal niets verkeerds horen. Lid DPC-crew, Proxybeheerder, bijna 2 jaar lid DPC, meer dan 2.5M aan blocks geflusht en tweemaal een top1000 klassering.

M.a.w. het moet maar eens afgelopen zijn met dat gezeik over de OGR-ers. Ik bepaal toch zeker lekker zelf wat ik wil doen en ga toch ook geen RC5-ers lopen afzeiken of wel. Kom op jongens een beetje respect voor elkaar.

/me heeft gesproken en is ook nog een beetje pissig, omdat ie vanmorgen is geflitst, maar daar zijn weer andere topics voor.
*D FLITS ;)

* DSmarty is van mening, net zoals Jurgens mening in oude tijden ook was, dat men eerst RC5 dient af te ronden alvorens ons massaal op OGR te werpen. Terugkomen van een zeer grote achterstand vind ik juist het mooiste wat er is :7

Maar ehmz, Wildhagen afzeiken is mijn hobby cq beroep >:)

• DSmarty
  • Niet online
Op donderdag 30 november 2000 01:35 schreef Sequence het volgende:

En nu ik het voor de 3e keer lees zie ik idd dat Mr ZiekWens inderdaad NL OGR'ers bedoeld die (hoe stom dan ook) geen DPC lid zijn.

Sorry maat ;)

• IceStorm
  • Laatst online: 08:15

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ach jongens, in dit tempo is rc5 zo afgelopen ;)>:)

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
HEHE! eindelijk is er iemand (Frenzy) die begrijpt wat ik bedoel! :)

maar wat kunnen we nou doen om die niet-dpc-flushers tot dpc te bekeren?

• Ropniko
  • Laatst online: 31-03-2021
Maar we moeten nog wel ff een keer bekijken wat het ons dan gaat opleveren met OGR.. ik bedoel straks switched AT na RC5 ook massaal naar OGR.. kunnen we hun dan nog wel voor blijven??

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

Pagina: 1