• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hey. Ik ben nogal eens mijn sleutels kwijt, dan liggen ze ergens in een hoekje of onder wat papieren ofzo maargoed.
Bestaat er iets, een soort sleutelhanger ofzo, die je aan je sleutelbos maakt en die je dan met een remote kan laten piepen of oplichten? Dus dat je kan horen waar je sleutels liggen (als je de remote ook niet kwijtgeraakt ben dan ;))
Ik heb er wel eens iemand over gehoord maar ik heb het nog nooit in een winkel gezien, bestaat het of is dit alleen toekomstmuziek...

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

je had vroeger die hype van sleutelhangers waar je tegen kon fluiten. Dan begon hij als een gek te biepen.
mischien wat?

If you choose to criticise you choose your enemies

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik weet wel dat ze er zijn dat ze reageren op geluid.
maar om dan heel de tijd met piepende geluidjes uit je zak te lopen ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Je had van die kleine zwarte dingen vroegah, (james bond had ze ook aan z'n sleutelbos) die als je ging fluiten, gingen piepen. Misschien dat dat iets is wat je zoekt. Waren kleine zwarte dingetjes, met een mic en speakertje, en rood lampje. Vooral te krijgen bij hobbyzaken/autozaken :)

LinkedIn
Instagram

• Winnetou
  • Niet online
hm in een autozaak heb ik nog nooit gekeken maar ik hoor wel meer mensen erover van ja ja maar waar ze nou werkelijk te koop zijn ???
Lijkt me echt handig (en grappig :))

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
GA naar de markt en loop wat turkse kraampjes af, dan vindt je het wel. Die dingen zijn te belaten, euro of 2.

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06-2025
Halfords had ze (vroeger?) altijd :)

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-02 12:28
Heb er ooit eens 1 bij Conrad gekocht, was 5piek ofzo. Ik vond het geen super uitvinding, zat je bijvoorbeeld in de klas terwijl er iemand ff op z'n vingers floot, kon je dat piepding weer een klap op z'n kop geven...

Verwijderd

Of een sleutelhanger met GPS zender :Y

Verwijderd

Jep, die dingen gaan idd veel te vaak af :) bijna bij alles wat op een fluitend geluid lijkt

Verwijderd

Bind je GSM eraan, dan kun je die bellen. ;)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
lijkt me wel handig zo'n ding, maar ik kan alleen niet fluiten :o

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 18:16

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

ik heb een keer op tv gezien tegen zakken rollen als ie meer dan 1 meter ofoz van je verwijdert is dat ie gaat piepen maar das niet wat je zoekt en het is voor je portomonee :D :( |:(

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
enriqueeeee schreef op 16 August 2003 @ 00:25:
ik heb een keer op tv gezien tegen zakken rollen als ie meer dan 1 meter ofoz van je verwijdert is dat ie gaat piepen maar das niet wat je zoekt en het is voor je portomonee :D :( |:(
werkt wel want hij kan nooit ze sleutels loslaten... want dat gaat ie piepen ... :P

Verwijderd

ik kan me die buzers van een tijdje terug nog wel herinneren, ik weet dat die in iedergeval gibgen trillen, das ook wel goed toch?

maarjah, tegenwoordig zouden die wel op sleutelhanger formaat gemaakt moetten kunnen worden, geen gezijk met een lcd scherm, gewoon een aparaatje die gaar trillen, gillen en branden als je um opbelt, maakt niet hui vanaf welk soort telefoon, lijkt me wel handig :D

• Snipisnap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025
Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 02:38:
ik kan me die buzers van een tijdje terug nog wel herinneren, ik weet dat die in iedergeval gibgen trillen, das ook wel goed toch?

maarjah, tegenwoordig zouden die wel op sleutelhanger formaat gemaakt moetten kunnen worden, geen gezijk met een lcd scherm, gewoon een aparaatje die gaar trillen, gillen en branden als je um opbelt, maakt niet hui vanaf welk soort telefoon, lijkt me wel handig :D
Of maak je sleutels vast aan je mobiele telefoon :P
Ik had ook zo'n fluitdingetje voor de grap gekocht. Maar bij heel veel muziek ging dat pokkeding al af, niet handig dus.
Ik leg mijn sleutels altijd op een vaste plek op mijn buro-tafel. Wel zo makkelijk. Ook als ik bij vrienden ben leg ik mijn sleutels en portemonnee op een vaste plek op een tafeltje oid. Zo raak ik ze nooit kwijt :)

"It certainly appears so..."

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:21
knutsel het zelf (I)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

maak een haakje naast de deur waar je je sleutels aan hangt :) weet je altijd waar ze zijn. Werkt bij mij ook prima, maar goed ik ben ook een georganiseerd type.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

http://www.dil.nl/NL/details.asp?artcode=KF21

Alstublieft !!!
Dingen piepen inderdaad bij het minste of geringste, da's een nadeel.

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb zelf nog zo'n dingetje liggen waarna je kan fluiten... En inderdaad soms werkt het :)
Maar eigenlijk is de ervaring dat die ook al begint te piepen als je een piepende kast opendoet.. iemand hard lacht, je de radio te hard zet en er bepaalde klanken worden uitgezonden, etc..etc..etc...

• Winnetou
  • Niet online
hm er kan dus nog wel wat aan verbeterd worden...
jammer, anders kan het heel handig zijn

Verwijderd

nou.. kun je al fluitend 3 verdiepingen elke kamer langsgaan (moet binnen 3 meter). Handig is ook anders.

Verwijderd

ik hou mijn portomonee en sleutels altijd gewoon in mijn zak, ben ze nog nooit kwijt geweest

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-02 18:27

n00bs

Het is weer Zomer!

GPS aan vast maken klaaaar :)

Verwijderd

Bij de Euroshop in de Hoogstraat in rotterdam hebben ze ze :)

Verwijderd

n00bs schreef op 17 August 2003 @ 00:35:
GPS aan vast maken klaaaar :)
Ja, maar dan moet je ook nog een ontvanger hebben he ;)

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-02 10:48
Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 11:49:
[...]

Ja, maar dan moet je ook nog een ontvanger hebben he ;)
Maak je er een oude mobiel aan, kan je hem opbellen :+

Maar inderdaad mischien is halfords een goed idee, en je hebt ook van die sleutelhangers waar continu een bright ledje op knippert. Is dat mischien iets?

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:27
Ooit van een broek met zakken gehoord?

Verwijderd

Kweenie hoor, maar ik hoor veel mensen over een GPS-oplossing (al dan niet grappig bedoeld), maar als ik me niet vergis werkt GPS met een nauwkeurigheid van ongeveer 5 meter. Nou is mijn kamer 5.25x2.65 meter. Dus dan weet ik via GPS dat de sleutels in m'n kamer liggen. Handig, maar dat wist ik daarvoor ook al wel. De vraag is WAAR in die grote teringzooi.

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

WouterG

Dit is geen ondertitel

Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 08:50:
Kweenie hoor, maar ik hoor veel mensen over een GPS-oplossing (al dan niet grappig bedoeld), maar als ik me niet vergis werkt GPS met een nauwkeurigheid van ongeveer 5 meter. Nou is mijn kamer 5.25x2.65 meter. Dus dan weet ik via GPS dat de sleutels in m'n kamer liggen. Handig, maar dat wist ik daarvoor ook al wel. De vraag is WAAR in die grote teringzooi.
En daar komt bij dat een gps een vrij zicht op de sky moet hebben en dat gaat binnen ook niet lukken.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Automat heeft ze meende ik ook wel, maar der zal maar iemand bij je langs lopen die loopt te fluiten, dan piept dat ding :D :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 18:16

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Verwijderd schreef op 19 augustus 2003 @ 08:50:
ik dacht dat het op 1 meter was en dat als die nieuwe sateliet dingenb in de lucht hangen dat het op 50 cm of 10 cm kwee nie zeker kon

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Verwijderd

alwinh schreef op 14 augustus 2003 @ 18:49:
Hey. Ik ben nogal eens mijn sleutels kwijt, dan liggen ze ergens in een hoekje of onder wat papieren ofzo maargoed.
Bestaat er iets, een soort sleutelhanger ofzo, die je aan je sleutelbos maakt en die je dan met een remote kan laten piepen of oplichten? Dus dat je kan horen waar je sleutels liggen (als je de remote ook niet kwijtgeraakt ben dan ;))
Ik heb er wel eens iemand over gehoord maar ik heb het nog nooit in een winkel gezien, bestaat het of is dit alleen toekomstmuziek...
Bij de blokker voor 1 euro een oppiep sleutelhanger die reageert op fluitsignalen.
Vandaag in een foldertje gezien.
Pagina: 1