Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
mischien wat?
If you choose to criticise you choose your enemies
maar om dan heel de tijd met piepende geluidjes uit je zak te lopen
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Lijkt me echt handig (en grappig
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Verwijderd
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
werkt wel want hij kan nooit ze sleutels loslaten... want dat gaat ie piepen ...enriqueeeee schreef op 16 August 2003 @ 00:25:
ik heb een keer op tv gezien tegen zakken rollen als ie meer dan 1 meter ofoz van je verwijdert is dat ie gaat piepen maar das niet wat je zoekt en het is voor je portomonee![]()
![]()
Verwijderd
maarjah, tegenwoordig zouden die wel op sleutelhanger formaat gemaakt moetten kunnen worden, geen gezijk met een lcd scherm, gewoon een aparaatje die gaar trillen, gillen en branden als je um opbelt, maakt niet hui vanaf welk soort telefoon, lijkt me wel handig
Of maak je sleutels vast aan je mobiele telefoonVerwijderd schreef op 16 August 2003 @ 02:38:
ik kan me die buzers van een tijdje terug nog wel herinneren, ik weet dat die in iedergeval gibgen trillen, das ook wel goed toch?
maarjah, tegenwoordig zouden die wel op sleutelhanger formaat gemaakt moetten kunnen worden, geen gezijk met een lcd scherm, gewoon een aparaatje die gaar trillen, gillen en branden als je um opbelt, maakt niet hui vanaf welk soort telefoon, lijkt me wel handig
Ik had ook zo'n fluitdingetje voor de grap gekocht. Maar bij heel veel muziek ging dat pokkeding al af, niet handig dus.
Ik leg mijn sleutels altijd op een vaste plek op mijn buro-tafel. Wel zo makkelijk. Ook als ik bij vrienden ben leg ik mijn sleutels en portemonnee op een vaste plek op een tafeltje oid. Zo raak ik ze nooit kwijt
"It certainly appears so..."
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Verwijderd
Alstublieft !!!
Dingen piepen inderdaad bij het minste of geringste, da's een nadeel.
Maar eigenlijk is de ervaring dat die ook al begint te piepen als je een piepende kast opendoet.. iemand hard lacht, je de radio te hard zet en er bepaalde klanken worden uitgezonden, etc..etc..etc...
jammer, anders kan het heel handig zijn
Verwijderd
Verwijderd
Maak je er een oude mobiel aan, kan je hem opbellenVerwijderd schreef op 17 August 2003 @ 11:49:
[...]
Ja, maar dan moet je ook nog een ontvanger hebben he
Maar inderdaad mischien is halfords een goed idee, en je hebt ook van die sleutelhangers waar continu een bright ledje op knippert. Is dat mischien iets?
Verwijderd
En daar komt bij dat een gps een vrij zicht op de sky moet hebben en dat gaat binnen ook niet lukken.Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 08:50:
Kweenie hoor, maar ik hoor veel mensen over een GPS-oplossing (al dan niet grappig bedoeld), maar als ik me niet vergis werkt GPS met een nauwkeurigheid van ongeveer 5 meter. Nou is mijn kamer 5.25x2.65 meter. Dus dan weet ik via GPS dat de sleutels in m'n kamer liggen. Handig, maar dat wist ik daarvoor ook al wel. De vraag is WAAR in die grote teringzooi.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
ik dacht dat het op 1 meter was en dat als die nieuwe sateliet dingenb in de lucht hangen dat het op 50 cm of 10 cm kwee nie zeker konVerwijderd schreef op 19 augustus 2003 @ 08:50:
Kweenie hoor, maar ik hoor veel mensen over een GPS-oplossing (al dan niet grappig bedoeld), maar als ik me niet vergis werkt GPS met een nauwkeurigheid van ongeveer 5 meter. Nou is mijn kamer 5.25x2.65 meter. Dus dan weet ik via GPS dat de sleutels in m'n kamer liggen. Handig, maar dat wist ik daarvoor ook al wel. De vraag is WAAR in die grote teringzooi.
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Verwijderd
Bij de blokker voor 1 euro een oppiep sleutelhanger die reageert op fluitsignalen.alwinh schreef op 14 augustus 2003 @ 18:49:
Hey. Ik ben nogal eens mijn sleutels kwijt, dan liggen ze ergens in een hoekje of onder wat papieren ofzo maargoed.
Bestaat er iets, een soort sleutelhanger ofzo, die je aan je sleutelbos maakt en die je dan met een remote kan laten piepen of oplichten? Dus dat je kan horen waar je sleutels liggen (als je de remote ook niet kwijtgeraakt ben dan)
Ik heb er wel eens iemand over gehoord maar ik heb het nog nooit in een winkel gezien, bestaat het of is dit alleen toekomstmuziek...
Vandaag in een foldertje gezien.