Toon posts:

xp ziet hd wel, maar kan hem niet initialiseren

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een nieuwe hd in me pc gestopt en xp ziet hem wel en stuurapparaat werkt ook correct. maar ik krijg er geen station bij. Heeft iemand een idee wat ik moet doen?

Als ik eigenschappen van de hd bekijk staat er ook 'niet geinitatialiseerd'.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2003 18:49 ]

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

partit. en formatteren mischien ;)
dit kan je ook met de xp cd doen.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 augustus 2003 @ 18:48:
ik heb een nieuwe hd in me pc gestopt en xp ziet hem wel en stuurapparaat werkt ook correct. maar ik krijg er geen station bij. Heeft iemand een idee wat ik moet doen?
Eerst eens gaan beginnen bij www.beginnersweb.nl en dan eens kijken of je ooit gehoord hebt van bv. fdisk. En anders eens bij [configuratiescherm] [systeembeheer] [computer beheer] en dan zie je ergens schijfbeheer staan.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

start => instellingen => configuratiescherm => systeembeheer => computerbeheer

Daar ga je naar schijfbeheer en initializeer en partitioneer je de schijf.

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Heb je al 'Disk Management' geprobeerd?

Kun je vinden onder: Start -> All Programs -> Administrative Tools -> Computer Management
Ga nu naar: Storage -> Disk Management

Hier vind je commando's als: formatteren, mark partition as active, etc.

Succes

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Lol, iedereen tegelijk!

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Verwijderd

Topicstarter
Tja je zal het noiet geloven maar ik heb al sinds 1995 een computer maar ik was toch echt in de waan dat windows hem automatisch zou herkennen en je dan gewoon station kon formateren... maar via computer beheer heb ik hem idd gevonden en dit lijkt de oplossing... thx!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Mijn vader heeft sinds 1989 een PC, maar kan niet eens een nieuwe HDD toevoegen. Hoe lang je al een PC hebt zegt totaal niks over de kundigheid op het gebied van Hardware. Zo ook in jouw geval.

Dit topic gaat dicht wegens het lage niveau van de vraagstelling.

Neem de door jou schijnbaar ongelezen [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte eens rustig en aandachtig door. Dan heb je tenminste een beeld van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de mist in gaat qua het gebruik van GoT :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.