If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
GetDataBack for FAT moet je hebben
die backupped alles
PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Als je je FAT-table kwijt bent is er inderdaad geen andere optie dan datarecovery programma's zoals EasyRecovery te gebruiken (voor meer links kun je in de FAQ kijken). Als je FAT structuur 'beschadigd' is, wil Partition Magic dat bij het opstarten weleens melden en repareren, heeft voor mij weleens geholpen.
Maar ja, ik hoop dat je iets geleerd hebt van dit: maak backups, en niet 1x in het jaar.
Maar ja, ik hoop dat je iets geleerd hebt van dit: maak backups, en niet 1x in het jaar.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
PMagic vond niets, helaas. Hij is volgens mij echt weg.
Ik heb er zeker van geleerd, ik ga veel vaker een backup maken!
Ik probeer GetDataBack nu
Ik heb er zeker van geleerd, ik ga veel vaker een backup maken!
Ik probeer GetDataBack nu
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
XLerator, you've got mail about getdataback
PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Ja, en? Dat merkt hij gauw genoeg wel 
Of vind je dat soort zaken zo stoer dat je het maar weer eens in dit topic moet melden?
Anyway, over het redden van verloren gaande data is zelfs een heel stuk aan gewijd in de FAQ van dit subforum. Doe er je voordeel mee en onthou: éérst vooronderzoek doen (search/FAQ/google/etc) en dan pas een topic openen
Zie ook de GoT huisregels
Of vind je dat soort zaken zo stoer dat je het maar weer eens in dit topic moet melden?
Anyway, over het redden van verloren gaande data is zelfs een heel stuk aan gewijd in de FAQ van dit subforum. Doe er je voordeel mee en onthou: éérst vooronderzoek doen (search/FAQ/google/etc) en dan pas een topic openen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()