Radeon 9700 Pro / Radeon 9700

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Macsylver
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-07 01:18
ff een paar vragen over deze kaarten?

*wat is het verschil tussen deze 2 kaarten
*hoe groot is dit verschil

hoop dat jullie het weten ? misschien nog of een Radeon 9600 pro boven een 9700 uit komt?

The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:54
Koffie schreef op 14 August 2003 @ 17:45:
Dit heeft niets met Network Troubleshooting te maken, maar hoort in Videoplanken & Beeldkanonnen , echter acht ik de kans zeer groot dat je topic daar evengoed op slot gaat, vanwege het feit dat dit relatief basic info is, die je met 2 tellen googlen zo gevonden hebt.

Verder het zeeer dringende verzoek om je ondertitel (die lange URL) te wijzigen.
Indien je kenbaar wilt maken dat je een eigen site hebt, kun je dat in je profile neerzetten, daar is een speciaal stukje voor opgenomen zodat je eeb 'huisje' krijgt bij elke post, waar andere mensen weer op kunnen klikken B)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

zie sluitpost van je vorige topic: Koffie in "Radeon 9700 Pro / Radeon 9700"

en een Radeon 9600 komt NIet boven een 9700 uit anders had ie wel een andere naam ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum welke videokaart je het beste kunt nemen B)

Edit: omdat je hier relatief nieuw bent, raad ik je dringend aan om het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] alsnog aandachtig door te nemen. Zodoende heb je tenminste een idee van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de mist in gaat qua het gebruik van GoT :)

[ Voor 70% gewijzigd door BalusC op 14-08-2003 17:52 ]

Dit topic is gesloten.