Ik heb al een heel gedeelte van de site afgezocht naar dit probleem maar volgens mij komt deze situatie nog niet voor op het forum dus ik stel m'n vraag toch maar:
Ik heb thuis:
tv met 1 scart aansluiting
video met 1 scart aansluiting
DVD met 1 scart aansluiting
Nu heb ik m'n kabel (vanuit de meterkast) via m'n video op m'n tv aangesloten zitten; dit zit volgens mij goed.
Ik de DVD speler erbij aangesloten en logischerwijs via een Scart kabel met m'n tv verbonden.
Op m'n dvd-speler zitten 3 functies: DVD/CD, Radio, Aux.
Gaat opzich nog steeds goed, maar:
Als ik nu gewoon tv zit te kijken en ik zet m'n DVD speler aan (OP DVD/CD) dan stoort deze op m'n tv
En volgens mij hoort dit niet want volgens mij hoor je gewoon een CD te kunnen draaien terwijl de TV aanstaat.
Weet er iemand een oplossing voor dit verhaal ?? of moet ik een splits-scart-kabel kopen ofzo als dat tenmindste bestaat ??
Ik heb thuis:
tv met 1 scart aansluiting
video met 1 scart aansluiting
DVD met 1 scart aansluiting
Nu heb ik m'n kabel (vanuit de meterkast) via m'n video op m'n tv aangesloten zitten; dit zit volgens mij goed.
Ik de DVD speler erbij aangesloten en logischerwijs via een Scart kabel met m'n tv verbonden.
Op m'n dvd-speler zitten 3 functies: DVD/CD, Radio, Aux.
Gaat opzich nog steeds goed, maar:
Als ik nu gewoon tv zit te kijken en ik zet m'n DVD speler aan (OP DVD/CD) dan stoort deze op m'n tv
En volgens mij hoort dit niet want volgens mij hoor je gewoon een CD te kunnen draaien terwijl de TV aanstaat.
Weet er iemand een oplossing voor dit verhaal ?? of moet ik een splits-scart-kabel kopen ofzo als dat tenmindste bestaat ??