Is infinion goed geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:51
Ik heb de search al gebruikt.
Maar het blijft toch een beetje onduidelijk
eerst wilde ik kingston 512 pc2100 kopen maar die is de laatste weken zo snel in prijs gestegen.
Dus zag ik Infinion waar ik al wel wat van gehoort had maar toch nog een beetje dubbel meezit
vooral omdat iemand schreef dat de pc2100 modules van ze matig zijn

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
http://gathering.tweakers..._message/17919688#rammerk
Welk merk geheugen is goed?
Er bestaat nauwelijks nog slecht geheugen, dus als je normaal gebruik van het geheugen wilt maken dan zijn de verschillen in prestaties minimaal. De merken verschillen nauwelijks in stabiliteit, des te meer in overclockbaarheid, services, garanties (Crucial bijv. geeft levenlang garantie, andere merken weer 3 à 10 jaar), en nog meer van diens zij. Onder Tweakers is de overclockbaarheid natuurlijk het belangrijkst

De bekende A-merken zijn Corsair, Crucial, Dane-Elec, Kingston, Infineon, Samsung en TwinMos. Ze maken allemaal gebruik van kwaliteitschipjes (Micron, Samsung en Winbond) en ze zijn daardoor relatief ver te overclocken. De overige merken draaien perfect @ default, maar garanties bij die-hard overclocken zijn er natuurlijk niet altijd.

March of the Eagles

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Infineon: deutsche Gruendlichkeit, samengaan van Siemens en Micron

Brand-on-Brand dus te verkiezen boven Corsair, Crucial, Kingston, D-E en dergelijke 3rd party gevallen.

Maar goed, lees de FAQ en als je voortaan dingen van 'iemand' leest, is het nuttig een link te geven.

/faq/zoekertje- dicht

Oslik blyat! Oslik!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Laat dit een les voor jou zijn: naast de Search is er nog altijd de FAQ (en Google!) B)

edit:

Laat :(

[ Voor 12% gewijzigd door BalusC op 14-08-2003 17:34 ]

Dit topic is gesloten.