Voor m'n
vriendin
vroeg ik bij Informatique een offerte voor een PC aan. Daarin onder andere een MSI K7T Pro2 bord en een Maxtor DiamondMax 45 Plus harde schijf van 20GB.
Toen ik de offerte kreeg was de schijf vervangen door een - bijna - gelijk model van Western Digital, wegens problemen met de combinatie KT7 en Maxtor schijven. Letterlijk kreeg ik het volgende als antwoord op de vraag die ik had gemaild:
Morgen ga ik dus bellen om te horen hoe het nu precies zit, maar voordat ik bel hoor ik graag of iemand hier misschien meer over weet. Alvast bedankt en welterusten
Toen ik de offerte kreeg was de schijf vervangen door een - bijna - gelijk model van Western Digital, wegens problemen met de combinatie KT7 en Maxtor schijven. Letterlijk kreeg ik het volgende als antwoord op de vraag die ik had gemaild:
Hier begrijp ik dus echt niets van. Ik heb hier de PC van een vriend staan als tweede PC en daarin zit ook een combinatie K7T Pro en Maxtor DiamondMax 40 Plus 15GB en dat werkt als een trein, absoluut geen problemen?!Dan even over het moederbord. Het is juist de Abit EEN producent van KT7 moederbord is. Het door u uitgekozen MSI-moederbord is echter ook
een KT7 en kan dus niet met Maxtor-schijven in een systeem worden geplaatst.
Morgen ga ik dus bellen om te horen hoe het nu precies zit, maar voordat ik bel hoor ik graag of iemand hier misschien meer over weet. Alvast bedankt en welterusten