Toon posts:

frontje cdbrander wisselen

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ello,

beetje aan het rondzoeken geweest hierzo, maar kan niet echt wat vinden.

Me samsung cdbrander is dood en geen garantie meer, lijkt op plukken stof die heet zijn geworden bij de laser ofzo. Nu moet ik aan een nieuwe, maar weet nog niet goed welke te nemen, daar ben ik nog ff naar aan het zoeken/rondkijken. Maar als er iemand wat te melden heeft positief of negatief over een merk dan graag.

Maar waar het me eigenlijk om gaat, zijn frontjes makkelijk uit te wisselen. Ik heb namlijk nu een zilvergrijze case met frontjes enzo en een andere kleur speler vind ik niet zo staan. Denk als ik bij samsung blijf dat die wel makkelijk over te zetten is, maar past zo'n frontje inclusief het klepje ook makkelijk op een ander merk speler?

Of heeft iemand een ander goed idee. Ben wat dit betreft allemaal vrij noob. Ben niet van plan om heftige casemods ofzo uit te voeren.

Ik zie de antwoorden wel weer, alvast bedankt.

• Big4SMK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-02 14:12
Je kan je frontje ook fffkes spuiten.

Ik heb nu een lite-on 12x10x40 en ik ben er erg tevreden over, brand alles altijd lekker en zijn ook goed te betalen. Je kan voor 31 euro een Philips brander kopen met zilver klepje bij een IA http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=355&p=l

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm, er zijn genoeg branders in chieftec zilver te verkrijgen hoor :p gewoon efkes kijken of ze bij de webshop ook zilveren versies verkopen ( tegen dezelfde prijs ) .

Raadt philips af, leuke branders maar....umm...verwacht weinig van overbranden enzo.

Ik raadt plextor aan....en niet om de kleur ofzo of om de prijs...nee om de technology die op de drives ingebouwd is, met plextor kun je de crappiest media nog branden ( leve powerec ) en als je een audio cd brandt kun je met varirec de jitter tot 0 verlagen waardoor je de beste audio kwaliteit hebt.

De Plextor Premium is een goede keus...kun je ook 1 Gigabyte op een 700Mb cd kwijt!

There is no place like ::1

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-12-2025
Frontjes zijn super makkelijk om te wisselen...

Met een platte schroeven draaier heb je een frontje binnen 1 minuut er vanaf

En net wat Big zegt, spuiten geeft een mooi resultaat hoor! :)

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-12-2025

t!mP

is inflatie gevoelig

doh als je een beeeeetje handig bent los je dat zo ff op. En als je kijkt op sites zie je ook dat je frontjes in alle kleuren kan krijgen (std.).

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-03 15:23

w0w

Denk als ik bij samsung blijf dat die wel makkelijk over te zetten is, maar past zo'n frontje inclusief het klepje ook makkelijk op een ander merk speler?
Helaas voor jou zijn er geen universele maten, dus het zal niet zomaar gaan. Maar spuiten lijkt mij ook een goed idee, en is nog mooi ook!

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-03 13:24
Het grote nadeel van spuiten vind ik dat je de opdrukken kwijt bent. Ik heb ooit eens een brander gespoten, en het zag er prima uit, alleen zo kaal en het lijkt of ie bij Action vandaann komt.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Wat een goede brander is?? Hmm.. Ik denk niet dat je nog echt slechte branders kunt vinden.. Zoek er maar eens wat reviews op na...
(sure, plextor is een topmerk, maar ook met een top-prijs, dus het ligt er maar net aan wat je wilt!)

En verder zijn er verschillende standaard-frontjes te krijgen voor verschillende drives.. Kijk inderdaad maar eens bij wat casemodding-winkels.. Dan zul je zien wat er te koop is, en kun je dus ook je keuze op afstemmen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.