Verwijderd

Topicstarter
Ik liep paar dagen terug bij de Mediamarkt Arena.

Toen zag ik daar een hele stapel van die mp3 cd spelers liggen voor 44 euro.

Ben alleen vergeten te kijken :D

Weet iemand welk merk dat is?
en of het een redelijke kwaliteit/prijs verhouding is?

Verwijderd

was bij Mediamarkt leeuwarden 49 euro, van marquant. Is wel een goed dingetje, maar als de batterijen bijna leeg zijn geeft hij bij my gewoon een error, ipv een low batt waarschuwing.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 16:07:
was bij Mediamarkt leeuwarden 49 euro, van marquant. Is wel een goed dingetje, maar als de batterijen bijna leeg zijn geeft hij bij my gewoon een error, ipv een low batt waarschuwing.
speelt wel netjes alle mp3 cd's af?
Geen geklooi met verkeerde bitrate enzo?

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Haha klote ding is dat, ik werk bij zo'n winkel en heb 'm eens mee naar huisgenomen. Op 2 AA 1800mAh GP batterijen speelt dat ding maar 2 uur. :{

• joostdiepenmaat
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09-2022
xabre16v schreef op 14 August 2003 @ 21:55:
Haha klote ding is dat, ik werk bij zo'n winkel en heb 'm eens mee naar huisgenomen. Op 2 AA 1800mAh GP batterijen speelt dat ding maar 2 uur. :{
Je hebt wel erg veel hart voor de zaak :D Eerlijk duurt het langst zullen we maar zeggen.....dat ben je dus wel!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 11:24
Ja, het is eerlijk, maar waar.
Ik heb ook zo'n geval gehad (kostte alleen toen nog 200,- oid) en die kon cd's langer dan 74 minuten niet eens afspelen.. en hij was na 1 vakantie gewoon versleten, heel de buitenkant kapot e.d.

een ander nadeel is, dan heb je zo'n mp3 speler met 150 nummers.. jeuj veeeel muziek bij. Maar wordt je in het luisteren dus erg beperkt door de korte speeltijd doordat het ding je batterijen zo leeg zuigt.

Verwijderd

Klinkt dus niet echt heel interesting? Terwijl Psychoticmaster er toch wel tevreden mee is? :?
maarja 3 tegen 1 :| Mij iets teveel van het goede...

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 11:24
Ik was er ook tevreden mee, totdat ik er achter kwam wat er voor wat meer geld te krijgen was... en ondertussen is het hele zooitje upgegrade naar een iriver slimx550

Verwijderd

Topicstarter
heb hem toch maar aangeschaft,
Het is een Micromaxx , een of ander vaag duits merk.
tot nu toe doet ie het wel goed
Pagina: 1