Ik zat net even op de site van draytek te neuzen en zag daar de Draytek Vigor 2500 serie staan. Heel intressant vindt ik zelf. Een budget broertje van de 2600 serie. En dus ideaal voor mij 
Deze reeks routers zijn eenvoudiger uitvoeringen van de 2600 reeks.Er zijn twee basisuitvoeringen: de normale 2500 en de 2500 WE met ingebouwd wireless (802.11b) access point. Net als bij de 2600 zijn er twee series: de normale voor ADSL over analoog (Annex A) en de -I serie voor ADSL over ISDN (Annex
. In tegenstelling tot de 2600-I serie doen de 2500-I en 2500WE-I het wel met ADSL van KPN. Daarmee werken de 2500 series met alle belangrijke aanbieders van ADSL in Nederland.
Het apparaat heeft verder veel van dezelfde sterke punten als de 2600 serie, waaronder NAT, een filtering firewall en een gemakkelijke configuratie via een webconfigurator. Daarnaast heeft de 2500 serie 2 in plaats van 8 VPN kanalen ter beschikking staan.
Aansluitingen
Dus ingebouwd ADSL modem en kleine 4 poort switch. Ideaal en goedkoper dan de 2600
heeft er iemand al iets meer info over? Ze worden namelijk deze maand verwacht maar kwam ze nog niet tegen in de Pricewatch of de search op het forum
Deze reeks routers zijn eenvoudiger uitvoeringen van de 2600 reeks.Er zijn twee basisuitvoeringen: de normale 2500 en de 2500 WE met ingebouwd wireless (802.11b) access point. Net als bij de 2600 zijn er twee series: de normale voor ADSL over analoog (Annex A) en de -I serie voor ADSL over ISDN (Annex
Het apparaat heeft verder veel van dezelfde sterke punten als de 2600 serie, waaronder NAT, een filtering firewall en een gemakkelijke configuratie via een webconfigurator. Daarnaast heeft de 2500 serie 2 in plaats van 8 VPN kanalen ter beschikking staan.
Aansluitingen
- Zeer eenvoudige configuratie door ingebouwde webserver.
- Filtering Firewall
- Mogelijkheid voor het opbouwen van VPN tunnels voor veilig dataverkeer.
- Ingebouwde DHCP server, internet toegang met NAT
- Vierpoorts Ethernet 10/100BaseT switch met uplink mogelijkheid voor extra switch of HUB.
- Twee jaar fabrieksgarantie
- Nederlandstalige snelstart
- Aansluiting voor ADSL annex A (2500 of -WE)of B (2500-I en -WE-I)
- Reset-knop
- Power (13V=)
- Aan-uit schakelaar
Dus ingebouwd ADSL modem en kleine 4 poort switch. Ideaal en goedkoper dan de 2600
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.