Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Voeding trekt het niet meer ?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs 7 extra casecoolers van het merk Enermax in mijn case geplaatst. Deze worden allen aangestuurt door een fanregelaar met 4 uitgangen, maximaal 13W per uitgang. Het probleem is dat 2 fans op eenzelfde uitgang soms uitvallen of veel zachter gaan draaien...

Ik dacht meteen aan de voeding, het is een Aopen 250W. Mijn pc verbruikt echter full stress 205W. Wel is de +12V lijn slechts 11.68V...

Mijn vraag dus: Kan ik zeker zijn dat mijn voeding het niet trekt? In dat geval koop ik wel een 400W. Maar ik wil niet onnodig een nieuwe kopen, want ik ben zeer tevreden met de Aopen...

Verwijderd

hoe staat het met de rest van de voltlijntjes?

250w is niet echt veel voor het systeem in je sig. zeker niet bij een overklok. Dus zou het best wel eens je voeding kunnen zijn.

Verder kan je beter een duurdere 300-350watt voeding kopen dan een b merk 400 w voeding

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Vragen over voedingen horen in Overige Hardware maar dit is dermate basic dat je daar beter even in de FAQ / search kan kijken ;)

Dit topic is gesloten.