Toon posts:

Hoe maak je een Windows NT cd-rom maken met Sp6 erin?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk, om een backup van mijn Windows NT cd-rom te maken, en er dan ook SP6 er bij in te bakken, zodat de volgende keer dat ik Windows NT van de backup cd-rom installeer, SP6 automatisch al geinstalleert is? Zo ja, hoe doe je dat? Met google vindt ik geen info...

Kan dit dan ook met Windows XP? En dan met SP1.

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Ja, dit heet slipstreamen.
Een beetje zoeken zou dit zeker opgeleverd hebben.
Klik op search and zoek op slipstreamen :-)

If you choose to criticise you choose your enemies

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Slipstream CD'tje maken... staat wel in de FAQ...

[rml][ Windows2000] slipstreaming sp* handleiding[/rml] <- deze zal ook wel van toepassing zijn lijkt mij...

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:41

sphere

Debian abuser

Dit is ook wel een fijne link daarvoor:

http://www.bink.nu/bootcd/

Deze meneer heeft het dus over 2cds voor NT+SP6

[ Voor 27% gewijzigd door sphere op 14-08-2003 15:43 ]

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Verwijderd

Topicstarter
Met het woord "slipstreaming" heb ik al heel wat info gevonden, dus het zal nu wel lukken.

Maar nog 1 vraag, Windows XP herkent, installeert en heeft zelf al de drivers in huis voor al mijn hardware behalve mijn videokaart (XFX GeForce4 MX440 64mb DDR), daarvoor moet ik los mijn driver installeren (via een gewoon setup programma, niet via nieuwe hardware).

Kan ik die driver ook bij de 'aangepaste' installatie cd met SP1 doen zodat die ook automatisch geinstalleert wordt?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

In NT4 slipstreamen zoals in W2k kan niet echt (voor zover ik weet), je bent al wel een eind met bovenstaande plus deze opmerking van XstaticX :)
Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 16:04:
Kan ik die driver ook bij de 'aangepaste' installatie cd met SP1 doen zodat die ook automatisch geinstalleert wordt?
Dat kan met een unattended install. Zie het file txtsetup.oem, valt ook goed op te googlen ;)

[zwaar mieren@#ken]
Je bedoelt trouwens NT4? Of NT3 en nu begin je over XP, welk is het nu? ;)
[/zwaar mieren@#ken]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2024

Coolhva

Dr. Zero Trust

Verwijderd

Topicstarter
Die driver er bij toevoegen bij Windows XP Installatie cd (met SP1 erbij in dan)

Verwijderd

Topicstarter
Oke Windows XP Installatie cd-rom met SP1 erbij in is gelukt, nu zit ik nog met die videokaart drivers/software die er nog bij in moet. Volgens een artikel op internet kan ik de installatie software voor de videokaart wel op de cd-rom erbij plaatsen, en via een programma in deploy.cab op de win xp cd-rom dan regelen dat dat automatisch gestart wordt, maar dan moet ik als nog zelf het installatie programma doorwerken, en ik wil graag dat Dat nou juist automatisch gebeurt. Dat je na de installatie van XP eigelijk gelijk kan beginnen, dat SP1 en de videokaart driver al geinstalleert zijn.

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-03 21:35
hiero:

http://www.nforcershq.com/forum/viewtopic.php?t=8892

iets naar onderen staat hoe je raid drivers kan slipstreamen mocht dat nodig zijn.
Pagina: 1