Toon posts:

Canon Printer print wel, maar zie niets op papier *

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Thuis staat hier een Canon BJC-4200 ..

Ik kan niets meer printen ? ..

De printerkop beweegt wel . je hoort ook dat hij print
Software is inmiddels al opnieuw ge installeerd.
Bedrading is nagekeken.
Nieuwe cartridge is er al ingezet.
geeft ook aan dat hij print en wat hij print in console.

Kent iemand dit of kan iemand mij hiermee mee helpen .
alvast thx ..

ps. de search leverde niets op.

greets.

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 13:27
is dit niet zo'n model waarbij de printkoppen in de printer zitten en niet op de patronen? hoe lang heb je em al niet gebruikt of hoe lang heeft ie leeg gestaan? bekend probleem bij de Canon dingen. Je kunt proberen de printkop weer open te maken met alcohol of water, ligt aan de inkt die canon gebruikt.

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:40

yGiDoRp

Sawasdee

Bij Canon zitten de printheads los erin en kan je gewoon vervangen.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 15:28:
Nieuwe cartridge is er al ingezet.
Met of zonder nieuwe printkop? Dus hele cartridge of alleen de tankjes? Als je namelijk de printkop vervangt dan print ie weer als nieuw (niet dat dat super is, 't is een redelijk oud model), tenzij je loopwerk kapot is.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-07 20:51

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

titel ff verherduidelijkt :P

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• hannos
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-02 13:54

hannos

pardon me

Ja heel bekend probleem. De printkop zit niet bij de cardridge ingebakken. Dus je kunt het beste proberen die printkoppen goed te reinigen met alcohol. Als je dan toch bezig bent ruw de rubberen bandjes ook even op met alcohol.

Mocht dat niet helpen kun je een hele nieuwe printkop kopen. Canon verkoopt een set met printkoppen plus inktcardridge.

Aangezien deze zo rond de 50 euro kost kun je al beter een nieuwe printer kopen. De HP3325 kan ik namelijk verkopen voor 49 euro incl. BTW.

(Wij leveren er dan zelfs nog een USB2.0 aansluitkabel bij ook! En deze printer komt zelfs ook nog met cardrigdes - al zitten deze niet zo vol als de originele-)

P.S. www.g-a.nl :P

[ Voor 16% gewijzigd door hannos op 14-08-2003 17:15 ]

Pagina: 1