Toon posts:

Verticale lijnen op monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Iiyama Vision Master Pro 510 (21")sinds 5 maanden. Op een wit vlak kun je vaag die 2 horizontale grijze draden zien, dat is normaal en ik stoor me er ook niet aan. Maar sinds een paar dagen zie ik ietwat links van het midden een dikkere verticale grijze lijn en sinds vandaag ook nog een tweede verticale lijn vaag ernaast zitten. Die horen daar dus niet en ik stoor me daar wel aan :(. Ik vrees dat er iets niet in orde is. Wie kan me hier iets meer over vertellen? Wordt dit een garantiekwestie en wat is er mogelijk aan de hand? TIA.

• bekkel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

bekkel

BoEsm Productions

foutje

.........www.raketje.com....................soon.....

• bekkel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

bekkel

BoEsm Productions

ik heb dit probleem ook gehad...
toen ik m'n ilyama net had kreeg ik het ook..
bij mij ging het na twee weken van zelf weerweg...
dus wie weet

.........www.raketje.com....................soon.....

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
'T kan dat de wires waaruit de beeldbuis bestaat 'in de war' zitten. In de handleiding staat dat dit ook kan gebeuren tijdens bv transport en dat een flinke tik (serieus(8>!) tegen de monitor (aan de zijde het dichtst bij de betreffende draden, wel wil helpen. Voor eigen risico natuurlijk, als je je monitor van de bureau afstampt ben ik niet aansprakelijk :+ ... zie ook de site van Iiyama of mail ze ff (ze mailen zelfs terug ;) ).

Suc6.

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
OK thnx guys, voor de snelle reacties! Ik kan me niet herinneren er een tik tegenaan te hebben gegeven en de lijnen lopen zeer strak recht, dus in de war zitten klinkt een beetje raar, maar daar kan ik me natuurlijk in vergissen. Zal 's even naar die Iiyama site gaan.

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:05

E-Rick

I love it :7

die verticale streep wordt veroorzaakt door twee maskerdraden die tegen elkaar aan geplakt zitten. Je kan ze inderdaad weer los krijgen door tegen je monitor aan te slaan (heb zelf een A901HT) maar dat is wel de tweede optie. Eerste optie is (zoek zelf maar uit hoe) een zwart scherm te maken met op de plek van de streep een fel wit vlak. tijdje laten staan, en als het dan nog niet weg is : meppen

Choose life

Pagina: 1