Verwijderd
650@808 op het moment. FSB kan hoger, multiplier wil niet meer 
Ik heb nog een sprankje hoop (koelpasta en meer watt in de kast), maar voor een week 43 vind ik dit teleurstellend.
Ik heb nog een sprankje hoop (koelpasta en meer watt in de kast), maar voor een week 43 vind ik dit teleurstellend.
nee je moet wel ff lezen de langzaamste
maar 808 is ook nie veel
mijn 650 (uit week 24) gaat met gemak naar 900+
mijn 650 (uit week 24) gaat met gemak naar 900+
Is vast iemand met een kapotte.... 0Mhz
Jaja leuk die Dr. Vork.....
Jaja leuk die Dr. Vork.....
Heb nl een Duron 650 die in het begin waarschijnlijk met een slecht gemonteerde koeler heeft gedraaid. = to hot geworden. Draait nu alleen nog maar met een bussnelheid van 90 Mhz. Dus dan krijg je 6.5 * 90 = 585 Mhz. Voltage daarvoor op 1.45 Volt moeten zetten.
Verwijderd
Ik had de topic goed gelezen, en als we kapotte duron's niet meetellen moet ik dit toch winnen zou je denken...
Verwijderd
Wel eerlijk he?
Laten we wat regels opstellen:
1) De Duron mag niet kaputt zijn
2) Je moet wel je best doen/hebben gedaan om hem zo hoog mogelijk te krijgen
3) Je moet schijt hebben aan 'levensduur', want anders komen hier mensen met originele waarden.
4) Je mag relatieve hogere waarden meetellen. 700 die 850 niet haalt is dus zieliger dan een 650 die dat niet haalt.
Geregeld? Mooi. Laat de spelen beginnen.
Laten we wat regels opstellen:
1) De Duron mag niet kaputt zijn
2) Je moet wel je best doen/hebben gedaan om hem zo hoog mogelijk te krijgen
3) Je moet schijt hebben aan 'levensduur', want anders komen hier mensen met originele waarden.
4) Je mag relatieve hogere waarden meetellen. 700 die 850 niet haalt is dus zieliger dan een 650 die dat niet haalt.
Geregeld? Mooi. Laat de spelen beginnen.
hehe.. das wel lollig dr konijn
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Als hij echt kaputt was geweest dan had hij vast sneller gedraaid. Ik heb werkelijk vanalles geprobeerd (alle bussnelheden, nieuwe bios-revisies, testen op andere A7V, verschillende voltages), maar 650@585 is de enige manier dat ik hem aan het draaien krijg onder windows. Anders krijg ik allemaal rare 32blabla.vxd errors en rare vastlopers.
Maar èh, diegene die me niet geloven mogen best komen proberen om hem op een hogere snelheid te krijgen...
Maar èh, diegene die me niet geloven mogen best komen proberen om hem op een hogere snelheid te krijgen...
Verwijderd
Ik heb 450 gehaald, alle overige settings op supersloom (duron 700/kt-7 raid).
Opgestart met 5 * 100 en 1,15 V (!) toen met CPUcool naar 450.
Dit alles om eens een keer sub-zero te gaan, bleef echter steken bij 2 graden.
Opgestart met 5 * 100 en 1,15 V (!) toen met CPUcool naar 450.
Dit alles om eens een keer sub-zero te gaan, bleef echter steken bij 2 graden.
Verwijderd
Ik haal met een 600 maar 950. Als je ziet wat voor koeling daar voor nodig is vind je me wel zielig. Zelfs als ik het water op 0 C heb dan kan hij niet harder. Dan word de proc zelf 6 C. Ik had gehoopt dat hij zo wel harder wou maar dat viel tegen. Binnenkort ga ik de voltage MOD doen kijken of hij dan de gig haalt.
ow ja het is een week 32
ow ja het is een week 32
Verwijderd
Overclockte Duron stabiel zelfs na een uurtje unreal tournament. Zelfgebouwde "coole" kast met acht grote fans.
Jep, mag het graag drinken ja.. Jij ook a3konijn?
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
M'n 600 deed op het eerste bord 700, met een nieuw bord wil die niet eens meer op 650
hij is in ieder geval wel stabieler dan op het eerste bord.
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
Pagina: 1