[knip]
Het is een Casio TV-6500. Helaas kan ik niks over resolutie vinden, maar het is *laag*

.
Hoe sluit je dat ding eigenlijk aan?

er zit een tulp aansluiting op, kun je die gewoon omzetten naar Din?
Er zit een stereo mini din plug op het tv-tje. De buitenste rand is aarde, en ik geloof dat de tip het video signaal is en de aansluiting in het midden het audio is. Maar het kan ook andersom zijn.
Ik heb gewoon het verloopkabeltje van mijn geluidskaart gepakt (mini-din naar 2x tulp), alles aan gezet en de video-out van de N64 eerst op de ene aansluiting geprobeerd en toen op de andere, totdat ik beeld kreeg. Het video-signaal kun je zonder problemen op de audio-ingang aansluiten, dan gaat er niets kapot (je hoort even een kraakje, en je krijgt natuurlijk gen beeld

). Hoor je een kraakje uit de speaker, dan weet je dat je de andere connector nodig hebt.
Nadeel van dat tv-tje is dat de resolutie zo laag is, teksten zijn bijna niet te lezen, dus de bruikbaarheid is maar beperkt. Maar toch grappig.
Edit:
Koeievanger: Bij nader inzien zie ik een speakertje in de behuizing. De ingang op jouw monitortje zal dus ook wel een stereo plug zijn. Probeer het eens met zo'n geluidskabeltje zoals ik beschreef...
[
Voor 32% gewijzigd door
RetepV op 14-08-2003 16:21
]