Toon posts:

Moederbord kapot?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn PC liep gister-avond ineens vast tijden het laden van een programma. Toen ik hem daarna opnieuw opstartte kreeg ik bij het laden van Windows ineens een blauw scherm en direct daarna startte hij de computer opnieuw op. Eerst dacht ik dat het het geheugen was, maar met ander geheugen blijft het probleem. Hoewel in een andere module hij helemaal niets doet, dan gaat het beeldscherm dus niet aan. Maar als het mobo kapot is, waarom komt hij dan wel tot het laden van Windows? Zou hij dan niet helemaal niks moeten doen? Of is dan die module kapot? Hoewel het dan raar is dat hij bij een andere module weer verder komt, dus wel het laden van Windows.

Het is trouwens aan A7V8X. En hoe kan het dat hij er zomaar mee stopt? Zou je toch zeggen dat het wel het geheugen is, maar ander 333mhz geheugen (want dat zit er in) maakt dus niets uit, precies hetzelfde probleem.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2003 14:08 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sorry, maar hier kunnen we niks mee.

Lees eens zoals het hoort netjes de FAQ/sticky het probleem-gerelateerde subforum eer je een topic opent. Deze dus:
Technische PMG FAQ
Dit graag lezen eer je post :) (enkel de 1e posting is in dit geval relevant)

/kansloos

Omdat ik door dit topic de indruk heb dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] niet helemaal hebt doorgenomen, verzoek ik je vriendelijk doch dringend omdat alsnog te doen en dan met name het forumgedrag gedeelte. Zodoende heb je tenminste een idee van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)

[ Voor 7% gewijzigd door BalusC op 14-08-2003 14:10 ]

Dit topic is gesloten.