Toon posts:

tst blokkade.voer wachtwoord in ??

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi. mijn zusje heeft een samsung sgh n500 van o2 en heeft per ongeluk een wachtwoord in gevoerd en dacht waarschijnlijk dat het de pincode was.nu is de telefoon uitgeweest en vraagt na het aandoen om een wachtwoord.standaard is de code 0000 maar nu is dit dus niet meer zo.
De winkel zegt: stuur maar op.. lekker dan.. vergeet je je wachtwoord en je wordt meteen doorgestuurd..
wie weet een trucje om dit op te lossen ?
thanx alvast..

PS de telefoon is echt eerlijk... kijkshop actie van o2.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het is niet voor niets dat een winkel dat doet. Telefoons worden zo beveiligd tegen diefstal. Ik denk dat je toch echt met samsung moet bellen voor dit geval. Vragen als dit op het forum, is gewoon kraken of omzeilen van de beveiliging van de telefoon en dat lijkt me niet de bedoeling hier...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

De fabrikant kan je hier vast wel mee helpen, eventueel zul je de aankoopbon moeten laten zien. Maar, info om beveiligingen te omzeilen, zien we hier op GoT liever niet. Ook al heb jij er verder geen kwade bedoelingen mee, we zien toch liever niet dat elke Sjaak straks in de GoT-search kan vinden hoe hij z'n gestolen mobieltjes kan kraken :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.