Toon posts:

Back to desktop in games

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij meerdere games wordt ik teruggegooid naar de desktop als er een level wordt ingeladen.
Enter the matrix
Fifa 200?
Xmen
enz

Ik heb al geprobeerd op in safe mode op te starten maar dat werkt niet.

Iemand ideeen.

P.s. ik heb wat rond gezocht maar kon geen goed antwoord vinden.

Verwijderd

wat voor besturingssysteem heb je?
Het kan namelijk zijn dat die spellen "te nieuw" zijn voor je OS..

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:02
Heb je misschien wat meer specs? OS? Hardware?

Verwijderd

Topicstarter
1700+
512 mb geheugen
gf3 ti200
Windows XP PRO

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2003 13:42 ]

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:02
Heb je de legale versie of niet?
Pc niet overgeklokt?

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:06

samo

yo/wassup

juiste directx versie?
nieuwste drivers?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Dan heb ik helaas geen oplossingen. maar ik kan wél fifa 2003 spelern op mijn pc (windows xp pro, specs below). Vreemd... Ligt het niet aan te veel eisende instellingen in de spellen zelf misschien?

• oli4100
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Rechtstreeks uit de FAQ:
Indien je een topic opent omdat bovenstaande stappen je geen soelaas hebben kunnen bieden, dien je compleet te zijn!

-geef een exacte omschrijving van het probleem en wanneer het zich voor doet
-geef een exacte omschrijving van de hardware (mobo, CPU, koeler, geheugen, opschrift geheugen chips, voeding, videokaart, geluid/netwerkkaart, etc.)
-geef duidelijk aan welke software (OS, drivers) je gebruikt
-geef aan welke BIOS instellingen je gebruikt (met name als het een geheugengerelateerd probleem is)
-geef de geschiedenis van het probleem aan (was het altijd al zo of is het iets van de laatste tijd en zo ja, welke eventuele veranderingen hebben zich voorgedaan voorafgaand aan de eerste maal dat het probleem optrad?)
vergeet vooral niet te vermelden wat je allemaal al hebt getroubleshoot en wat de resultaten ervan zijn

Wees uitgebreid, zodoende kun je het beste geholpen worden en verzandt het topic niet in een herhaling van tips of tips welke jezelf al geprobeerd hebt. Daarnaast laat je er mee zien dat jezelf ook het één en ander serieus geprobeerd hebt; onverschilligheid wordt hier niet zo gewaardeerd namelijk
Maar goed daar heb je natuurlijk ook niks aan, maar let er ff op.

Installeer alle nieuwe drivers, de nieuwste Detonator, kijk of er updates/patches zijn van je spel, nieuwe Directx 9.0b, draai op de slechtste instellingen qua graphics, draai benchmarks om te kijken of er ergens iets niet goed zit.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hier kunnen we echt niks mee .. Zie je al wat voor vragen hierboven allemaal worden gesteld waarvan je de antwoorden gewoon in de startpost had kunnen vermelden :/

Neem eens zoals het hoort éérst de FAQ/sticky van dit subforum door eer je een topic opent:
Technische PMG FAQ
Dit graag lezen eer je post :) (enkel de 1e posting is relevant)

/kansloos
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.