Beste mensen. Ik zit met een probleem. Ik heb het spel Jack Orlando dat ik weer eens wil spelen maar nou zit het zo dat hij het niet doet. Ik heb Win XP professional. Ik heb hem compatible gemaakt, maar toch doet hij het nog steeds niet. Weet iemand misschein hoe ik er voor kan zorgen dat hij het toch doet. B.v.D.
Wellicht bestaat er een patch voor die je kunt downloaden en installeren?
57696520646974206c65657374206973206e657264
Verwijderd
Compabiliteits-modus draaien??Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 13:16:
Beste mensen. Ik zit met een probleem. Ik heb het spel Jack Orlando dat ik weer eens wil spelen maar nou zit het zo dat hij het niet doet. Ik heb Win XP professional. Ik heb hem compatible gemaakt, maar toch doet hij het nog steeds niet. Weet iemand misschein hoe ik er voor kan zorgen dat hij het toch doet. B.v.D.
Dit topic hoort in Spielerij - Problemen & Vragen, maar daar gaat 'ie op slot omdat hij niet voldoet aan Lees dit voor je een topic opent/een reply post! (overlegt met een mod daar).
Check ook in Forum- en Gamefaqs (*Update 23-06*) de 'Oude DOS, 95, 98(se), Me games in combinatie met WindowsXP FAQ'.
Check ook in Forum- en Gamefaqs (*Update 23-06*) de 'Oude DOS, 95, 98(se), Me games in combinatie met WindowsXP FAQ'.
[ Voor 4% gewijzigd door Rafe op 14-08-2003 13:25 ]
Dit topic is gesloten.
![]()