DVD kijken met Hollywood plus kaart?

Pagina: 1
Acties:

• Xenomes
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-03 20:49
Zoals ik al in eerdere topic's heb vermeld dat ik een hollywood plus kaart heb gekocht ben ik er zeer tevrede over, zelf héél tevrede (zwart is zwart en niet blauw groen.).

Maar nu de vraag, ik heb een aantal films op widescreen formaat. als ik die gaat kijken heb ik een mega dike zwarte balken onder en bovenaan (TV 4/3). ik kan de software wel afstellen op wide maar dan krijg je van die lange gezichten (dat stoor me verschrikelijk). Zijn er andere software dvd spelers die Hollywood plus hardware aan kunnen sturen, zoja welke? Of is er een mogelijk in dvd station (dvd speler van hollywood plus bij gelevert). :?

*D Groetjes GoGo *D

Verwijderd

Met andere software gaan die zwarte balken niet weg. Die films staan waarschijnlijk met die verhouding op de DVD. Het enige wat helpt is een TV kopen die breedbeeld kan weergeven en zelfs dan heb je vaak nog zwarte balken.

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-02 14:26

Stefano

Ondertitel Not Found

Zie www.dvdzone.nl, een uitgebreide uitleg over beeldformaten en dergelijke. Een breedbeeld is eigenlijk bijna een must voor DVD kijkers.

Verwijderd

je kan het proberen met de instelling "Pan & Scan"
misschien dat dat helpt!

bij mij werkte het goed op mijn JVC breedbeeld tv.
had dus dvd's waarbij de ondertiteling dus gedeeltelijk in die zwarte balk viel. Met Pan & Scan aan was het probleem verholpen en staat de ondertiteling mooi in beeld....en kan ik gewoon dvd's kijken zonder die irritante balken :D

• Xenomes
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-03 20:49
Ik zal eens gaan kijken of dat bij mij ook werkt.