Toon posts:

Instellingen Outlook (2)

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik heb een zonnet e-mail adres (pop3). In principe kan dit e-mail adres alleen gebruikt worden als je inbelt via zonnet, ik heb alleen een adsl aansluiting en bel dus niet in via zonnet. Nu weet ik, dat door de server-instellingen in outlook (express) te veranderen je alsnog gebruik kunt maken van dit e-mail adres. Alleen weet ik niet precies welke instellingen in Outlook Express moeten worden gebruikt! Kan iemand mij helpen??? 8)7

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:09

samo

yo/wassup

ik gebruik mijn zonnet email als ik inbel via belgacom (belgië).
bij deze spreek ik je tegen.
kijk op www.zonnet.nl voor meer informatie.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:32
Heb zelf zonnet, en adsl van xs4all, en dat werkte prima.
Klopt dus niet. :)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

instelling outlook

Zou je zo vriendelijk willen zijn om geen nieuw topic aan te maken nadat je vorige topic over het zelfde onderwerp is gesloten door een moderator? Als je het niet eens bent met die beslissing dien je te mailen met de desbetreffende moderator...
Compubiter gaf je een URL waar die instellingen staan. Kijk daar nou eens. En geef eens wat je allemaal zelf hebt gedaan en waar je hebt gezocht..

Zie ook:Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

/dicht

[ Voor 25% gewijzigd door Han op 14-08-2003 12:10 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik ga naar www.zonnet.nl, klik daar op Help (want het is vrij duidelijk dat je hulp nodig hebt), en zie daar een rijtje veelgestelde vragen staan. En welke vraag staat op nummer 9?

Dit topic is gesloten.