Ik heb een Nokia 6310I met KPN abo. Ik heb van hun een bericht gekregen dat mijn GPRS geactiveerd is, maar geen bericht hoe ik het moet instellen
. Klantenservice neemt weer eens niet op, en op hun website is niets te vinden. Iemand hier ervaring mee?
Verwijderd
heb je wat aan deze link Hier moet je op GPRS klikken en krijg je een hoop info.... ik weet niet of het wat is of dat je het al bekeken had
Tja, zit er een prepaid sim in? Dan krijg je nl., mocht je het activeren (i-mode) een berichtje... Maar jah, met prepaid kun je niet wappen, en met de 6310 kun je niet internetten...
Als je een abo hebt en een GPRS abo erbij hebt genomen, dan kun je effe 424 bellen, om daar je wap instellingen op te vragen, die kun je daarna aanpassen voor GPRS ipv GSM... Oftewel, wees iets vollediger in wat je hebt (abo/pp) en wat je wilt (internetten via infrarood/bluetooth of puur wap)
Als je een abo hebt en een GPRS abo erbij hebt genomen, dan kun je effe 424 bellen, om daar je wap instellingen op te vragen, die kun je daarna aanpassen voor GPRS ipv GSM... Oftewel, wees iets vollediger in wat je hebt (abo/pp) en wat je wilt (internetten via infrarood/bluetooth of puur wap)
Thx, het werkt. Stom dat ik dat niet vondt. Heb nog 1 vraagje. Hoe stel ik in dat hij geen berichten van 5 Mb gaat downloaden? Ik gebruik een Ipaq 3970 met gewoon Outlook
[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 14-08-2003 12:43 ]
Pagina: 1