Toon posts:

Muziek site verkopen.. MusicONe

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi,
Ik heb een eigen site www.MusicOne.nl

De site heeft een hoge kwaliteit, is database gestuurd, en gebruikt een aantal zelf ontwikkelde technieken. Ook is er deze week een nieuw gedeelte online gegaan MusicOne ID... Bezoekers kunnen hier een eigen profiel aanmaken. Ook is de naam MusicOne bekend bij vele labels en evenementen. Zo krijg ik weekelijks de laatse cd's en backstage kaarten.

Hoeveel bezoekers ik op de site heb ik op dit moment nog onduidelijk.
In Juni waren het er nog ongeveer 5000 maar de site is ongeveer 1maand offline geweest dus zijn de bezoekers aantallen wat naar beneden gegaan.

Nu vraag ik mij af.. voor hoeveel zou ik zo'n site moeten verkopen? En waar moet ik op letten als ik hem verkoop?

Trouwens als iemand nog een leuk idee heeft laat me het weten :)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 10:45

Wekkel

De downloadkoning

Wat een vraag, zeg :z

Je runt (zo te zien) een professionele site, maar weet je omzet/inkomsten niet? Daar kan ik me niets bij voorstellen als je een goede ondernemer bent. Zonder cijfers zijn wij tweakerts in ieder geval ook aan het gissen (stiekem aan het spemmen? ;) )

Bij verkoop van de site is het stramien makkelijk. Zo min mogelijk garanderen, de prijs zo (realistisch) hoog mogelijk :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Wekkel op 14-08-2003 10:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Woke... Het is een hobby en die hobby is een beetje uitgegroeid. Ik heb ook nog nooit advertentie's op de site gehad..... Maar je hebt gelijk... Bedankt voor je reactie :)

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 12:21

jonggoud.nl

@>--"--,--{

het lijkt me idd stug dat je dit zelf niet kan regelen. je kan er zelf toch een waarde aan plakken, trouwens, je nederlands is ook niet correct:
Afbeeldingslocatie: http://www.musicone.nl/moremusicfun/uadhier_boven.gif

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

Verwijderd

Topicstarter
ik weet het... Ik onderhoud die site alleen en moet veel typen... dus een typfout is zow gemaakt.. :s

Verwijderd

Topicstarter
Het moet zijn UW AD HIER? haha :)

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:05
Bovendien! Is je site niet compatible met Mozilla. De teksten van de main headlines vallen net iets weg.

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:29
Ik heb geen flauw idee wat zo'n site zou moeten kosten/waard is....
Maar ik heb wel een puntje van kritiek op de site.
Ik open de pagina en zie al meteen op 4 plekken staan of ik al een ID heb. Is dat niet een beetje overdreven? Daarnaast komt het voor mogelijke kopers ook niet zo professioneel over, dat je op zoveel plekken overgehaald moet worden om je aan te melden.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Topicstarter
oww das bagger.... Maar dat zou kunneh... Ik zou er binnenkort even naar kijkeh

Verwijderd

uhm site ziet er een beetje brak uit onder netscape

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 11:21:
uhm site ziet er een beetje brak uit onder netscape
welke ontwikkelaar houdt er tegenwoordig nog rekening met netscape 8)7

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Komt nogal spammerig over, en dit topic gaat verder ook nergens over.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.