Hoe MS muis openmaken ?

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoe krijg ik zo'n verdomde muis open ? (oude ms-muis) bij m'n logitechje draai ik er de twee schroefjes uit en klaar is kees, maar op zo'n ms-muis zitten er geen ? Is het een soort van klik-systeem ? (en hoe werkt dit dan ?)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

welk type muis heb je dan?
ik heb er ooit eens een open gemaakt, maar dat ding zat helemaal in elkaar geklikt. De kans dat je hem weer fatsoenlijk in elkaar krijgt is redelijk klein.

Waarom moet hij eigenlijk open? Als hij kapot is kun je toch gewoon garantie claimen

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 19:19
maybe de schroef onder een stikker

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Blizard
  • Niet online
Ik wou hem een beetje "opkuisen" (is een tweeknopsmuis van MS) ... Geen schroefje onder de plakker.

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:43

BoAC

Memento mori

Ook niet onder de "glij" voetjes. Dat was zo bij mijn Intellimouse Explorer (Kabel was intern gebroken zodat hij zo nu en dan uitviel tijdens het muizen :( )

• Blizard
  • Niet online
BoAC schreef op 14 augustus 2003 @ 09:44:
Ook niet onder de "glij" voetjes. Dat was zo bij mijn Intellimouse Explorer (Kabel was intern gebroken zodat hij zo nu en dan uitviel tijdens het muizen :( )
Jah ! dat was het .. hoewel deze vrij vast eraan zaten .. 2 vd 5 voetjes hadden er eentje. Thanks

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Gewoon hiermee:

Afbeeldingslocatie: http://www.vredesaktiekamp.nl/akties/akties2000/hamer.jpg

Be creative .. Zie ook Google :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.