Hoe krijg ik zo'n verdomde muis open ? (oude ms-muis) bij m'n logitechje draai ik er de twee schroefjes uit en klaar is kees, maar op zo'n ms-muis zitten er geen ? Is het een soort van klik-systeem ? (en hoe werkt dit dan ?)
welk type muis heb je dan?
ik heb er ooit eens een open gemaakt, maar dat ding zat helemaal in elkaar geklikt. De kans dat je hem weer fatsoenlijk in elkaar krijgt is redelijk klein.
Waarom moet hij eigenlijk open? Als hij kapot is kun je toch gewoon garantie claimen
ik heb er ooit eens een open gemaakt, maar dat ding zat helemaal in elkaar geklikt. De kans dat je hem weer fatsoenlijk in elkaar krijgt is redelijk klein.
Waarom moet hij eigenlijk open? Als hij kapot is kun je toch gewoon garantie claimen
maybe de schroef onder een stikker
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Ik wou hem een beetje "opkuisen" (is een tweeknopsmuis van MS) ... Geen schroefje onder de plakker.
Ook niet onder de "glij" voetjes. Dat was zo bij mijn Intellimouse Explorer (Kabel was intern gebroken zodat hij zo nu en dan uitviel tijdens het muizen
)
Jah ! dat was het .. hoewel deze vrij vast eraan zaten .. 2 vd 5 voetjes hadden er eentje. ThanksBoAC schreef op 14 augustus 2003 @ 09:44:
Ook niet onder de "glij" voetjes. Dat was zo bij mijn Intellimouse Explorer (Kabel was intern gebroken zodat hij zo nu en dan uitviel tijdens het muizen)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()