Toon posts:

divx -> svcd

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een avi film met een los subtitle bestandje van een collega gekregen.
Is het mogelijk om deze twee samen te voegen en vervolgens naar svcd te branden zodat ik het kan afspelen op een dvd speler?

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
misschien is www.vcdhelper.com een oplossing?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

www.vcdhelp.com
www.doom9.nl

Google ownzzzz..... >:)

Ey!! Macarena \o/

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Er zijn veel topics daarover, svcd divx in de search tikken en je hebt een hoop aanknoppingspunten waar www.vcdhelp.com een goede is.

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 09:28:
Ik heb een avi film met een los subtitle bestandje van een collega gekregen.
Is het mogelijk om deze twee samen te voegen en vervolgens naar svcd te branden zodat ik het kan afspelen op een dvd speler?
www.dvd2svcd.org

perfect en makkelijk...

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb blijkbaar andere zoekwoorden gebruikt, want ik krijg nu andere sites dan die ik zelf had gevonden. Ik ga meteen de sites bekijken! Alvast bedankt

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2003 09:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand trouwens ervaring met divx naar svcd?
Hoe is de kwaliteit, het hangt natuurlijk erg veel af van de kwaliteit van de divx.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Een kennis van mij heeft zo ongeveer al zijn DivX'en opgezet naar SVCD, 2 CD's per film, soms nog meer. Hij gebruikte TMPEGencoder ervoor, en het bevalt hem goed.

Verwijderd

Topicstarter
BredeP schreef op 14 augustus 2003 @ 09:36:
Een kennis van mij heeft zo ongeveer al zijn DivX'en opgezet naar SVCD, 2 CD's per film, soms nog meer. Hij gebruikte TMPEGencoder ervoor, en het bevalt hem goed.
Kun je met TMPEGencoder ook een subtitel selecteren en deze vervolgens op de cd er bij branden? Hoe gaat dat dan als de divx in meerdere cd's wordt opgesplitst?

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-09 11:39

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 14 augustus 2003 @ 09:38:
[...]

Kun je met TMPEGencoder ook een subtitel selecteren en deze vervolgens op de cd er bij branden? Hoe gaat dat dan als de divx in meerdere cd's wordt opgesplitst?
Hier ben ik ook benieuwd naar....
Aangezien ik geen zin heb om heel de subtitle file weer aan te passen enz. enz.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

op de site http://abdul1.netfirms.com/ kan je een heleboel vinden.

Lees hiero het 7 stappen plan goed door

Ook op www.weethet.nl of de site van www.ondertitels.nl

Alles zonder Google gevonden B) , verder is het bewerken van dit alles niet zo moeilijk, mits je de tijd er voor neemt en je kan ook nog ff hiero http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers kijken of DVD speler de Svcd 's afspeelt.

Een Sony doet dit bijv. niet.
Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 09:35:
Heeft iemand trouwens ervaring met divx naar svcd?
Hoe is de kwaliteit, het hangt natuurlijk erg veel af van de kwaliteit van de divx.
ALLES staat of valt met de kwaliteit van de DIVX, slechter kan je hem wel maken, maar nooit BETER van beeldkwaliteit.

EN de kwaliteit is prima oke, niet zo goed als DVD maar een simpele geest ziet niet het verschil.

[ Voor 41% gewijzigd door Flame17 op 14-08-2003 10:50 ]

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

connector, gewoon even goed zoeken, een paar programma's downloaden en de readme's lezen. Vaak zit er bij dergelijke programma's een uitgebreide help en zijn er veel forum's te vinden waar je veel info vandaan kunt halen door even te zoeken en te lezen :)

Veel succes..

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.