Het is de bedoeling dat onze bedienpost in de ochtenden op een andere plek staat dan 's middags. Nu ben ik aan het uitzoeken hoe we dit het beste kunnen doen.
Een lange kabel is geen optie omdat die steeds in de weg ligt, overpluggen is ook niet zo'n mooie oplossing omdat die connectors na een maand waarschijnlijk stuk zijn, daarbij zijn ze ook niet zo gemakkelijk los te krijgen.
Zelf zat ik te denken aan een splitter in de patchkast en een gemakkelijke connector bij de bedienpost tussen de kabel plaatsen. Dan kan ik een tweede outlet patchen waar de bedienpost dan zo ingeplugd kan worden.
Nu zijn de vragen:
Wie heeft zoiets bij de hand gehad ?
Is zo'n splitter te krijgen (zoek ik nog naar) en geeft dat geen storingen ?
Welke connector zou ik in de kabel bij de bediepost kunnen plaatsen ?
Een lange kabel is geen optie omdat die steeds in de weg ligt, overpluggen is ook niet zo'n mooie oplossing omdat die connectors na een maand waarschijnlijk stuk zijn, daarbij zijn ze ook niet zo gemakkelijk los te krijgen.
Zelf zat ik te denken aan een splitter in de patchkast en een gemakkelijke connector bij de bedienpost tussen de kabel plaatsen. Dan kan ik een tweede outlet patchen waar de bedienpost dan zo ingeplugd kan worden.
Nu zijn de vragen:
Wie heeft zoiets bij de hand gehad ?
Is zo'n splitter te krijgen (zoek ik nog naar) en geeft dat geen storingen ?
Welke connector zou ik in de kabel bij de bediepost kunnen plaatsen ?
[ Voor 7% gewijzigd door seq_uence op 14-08-2003 09:00 ]
Donec eris felix, multos numerabis amicos