Toon posts:

Logitech® io™ Personal Digital Pen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand enig idee wanneer deze pen hier in Nederland verkrijgbaar is of waar iemand hem het goedkoopst op internet kan krijgen. Ik kwam niet lager dan 164 bij amazon maar die levert deze pen niet in nederland op dit moment..

Logitech® io; Personal Digital Pen

Make handwriting an effective tool for the digital world—without changing the way you work. With the Logitech io pen, everything you write can be saved, organized, and shared. Notes, ideas, calendar items, sketches, charts, emails, signatures... if you've written it down in a digital notebook or Post-it® Note pad, you can have a record of it forever.

> Get more information, including user stories, tips, and tricks.

Using the Logitech io couldn't be simpler: Write down whatever you want—up to 40 pages at a time. When you place your pen into the cradle, everything gets transferred to your PC. Our software helps you organize your ideas, and integration with applications such as Lotus Notes® and Microsoft® Outlook® lets you share your pages with anyone.

Simplify organization by eliminating redundant tasks
Protect information by having digital copies of everything you write
Improve communication with personalized handwritten notes
Get started immediately—pen, ink, digital notebook, Post-it® notepad, cradle, and software are included in the package

Klik plekje

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/1006.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/948.gif

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Je weet dat de opslagfunctie alleen werkt op speciaal papier, alleen te krijgen bij Logitech dus duur en matig futureproof?
Verder is het wel een geinig ding, heb 'm ooit een paar minuten gebruikt maar met mijn handschrift kon die (nog) niks.

Zoef

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Zpottr schreef op 14 August 2003 @ 10:25:
Verder is het wel een geinig ding, heb 'm ooit een paar minuten gebruikt maar met mijn handschrift kon die (nog) niks.
Dat ding hoort toch ook niks met je handschrift te doen (zoals OCR)?
Volgens mij wordt het gewoon als .jpg/.bmp opgeslagen.

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Er wordt wel degelijk een poging gedaan om je handschrift te herkennen, maar blijkbaar werkt dat zo slecht dat ze er geen reclame voor maken. In de FAQ van Logitech zie je wel dat je er een e-mail bericht mee kunt adresseren.
Je kunt inderdaad ook gewoon je handschrift opslaan, maar da's echt onnuttig imho (niet doorzoekbaar, bijvoorbeeld).

[ Voor 16% gewijzigd door Zpottr op 14-08-2003 11:11 ]

Zoef

Verwijderd

Topicstarter
Dat ding herkent je handschrift helemaal niet man. Op die post its of notebooks van 3m zitten puntjes op.. Als je met de pen gewoon langs die puntjes gaat dan slaat de logitech pen dat gewoon op. Hij slaat gewoon op of er een streepje is gemaakt van puntje a naar puntje b.. niets ocr of wat dan ook. Gewoon optisch opslaan dmv herkenningspunten.

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Zpottr schreef op 14 augustus 2003 @ 11:10:
Er wordt wel degelijk een poging gedaan om je handschrift te herkennen, maar blijkbaar werkt dat zo slecht dat ze er geen reclame voor maken. In de FAQ van Logitech zie je wel dat je er een e-mail bericht mee kunt adresseren.
Je kunt inderdaad ook gewoon je handschrift opslaan, maar da's echt onnuttig imho (niet doorzoekbaar, bijvoorbeeld).
Verwijderd schreef op 14 augustus 2003 @ 13:29:
Dat ding herkent je handschrift helemaal niet man. Op die post its of notebooks van 3m zitten puntjes op.. Als je met de pen gewoon langs die puntjes gaat dan slaat de logitech pen dat gewoon op. Hij slaat gewoon op of er een streepje is gemaakt van puntje a naar puntje b.. niets ocr of wat dan ook. Gewoon optisch opslaan dmv herkenningspunten.
Ik heb ook even die FAQ van Logitech gelezen, maar ik zie nergens iets staan over OCR e.d.
Er staat alleen dat je de plaatjes als email kan versturen. (WOW! _/-\o_ )

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 13:29:
Dat ding herkent je handschrift helemaal niet man.
Doe anders even rustig.
Op die post its of notebooks van 3m zitten puntjes op.. Als je met de pen gewoon langs die puntjes gaat dan slaat de logitech pen dat gewoon op. Hij slaat gewoon op of er een streepje is gemaakt van puntje a naar puntje b.. niets ocr of wat dan ook. Gewoon optisch opslaan dmv herkenningspunten.
Inderdaad. En de bijgeleverde software op de PC kan vervolgens wel degelijk proberen er iets van te bakken. Althans, in de versie die ik gebruikt heb werkte dat zo.

[verkeerd begrepen?]
En om nog maar even te quoten uit de FAQ die je duidelijk niet gelezen hebt:

[quote]Can I use my email address shortcuts in the To field, or do I have to write out the complete address?
Yes, you can use the email address shortcuts in your address book. The Logitech io software simply passes what's in the To field to the email program. [/quote]
Ik heb nog nooit een e-mail programma gezien dat een bitmapje als input voor het e-mail adres accepteert. Jij?

[/verkeerd begrepen? Ik kap in ieder geval met deze discussie, ik weet welke functionaliteit bij mijn collega aanwezig was]

Waarom stel je hier eigenlijk een vraag als je niet gesteld bent op feedback?? |:( :Z Ga lekker ergens anders moeilijk doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Zpottr op 14-08-2003 15:09 ]

Zoef

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Can I use my email address shortcuts in the To field, or do I have to write out the complete address?
Yes, you can use the email address shortcuts in your address book. The Logitech io software simply passes what's in the To field to the email program.
Hier staat volgens mij dat de Logitech-software een koppeling maakt met het windows-adresboek.
Ik zie nergens staan dat je met dat pennetje emailadressen kan schrijven.
:?
Pagina: 1