Toon posts:

[Windows Longhorn] AC97 chipset gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedenacht mensen,

Ik weet niet of dit de juiste topic is voor mij vraag (en of ik uberhaupt een topic als dit mag starten)

Ik heb een ac97 chipset nodig voor mijn onbaord soundchipset van Creative 1307 geluidskaart, nu draai ik windows longhorn en heb van deze site http://www.viaarena.com de combo chipset driver gedownload, alleen deze wil niet instaleren omdat ik de fout krijg "Unknown OS"

Heeft iemand aantal .inf bestanden waarmee ik ze zou kunnen instaleren of een link naar een site, ik heb wat gezocht maar kom er niet uit.

Bij voorbaat dank. :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

je hebt een chipset nodig?
Het lijkt me dat je die hebt en dat je ervoor een driver nodig hebt.
nu is AC97 net zo algemeen als PCI dus kunnen we er nog weinig over zeggen. Op wat voor een mobo zit dit ding?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

Als je wilt expirimenteren met een OS versie die nog niet gereleased is, mag je ook zelf prutsen met de drivers (je zoekt toch een driver neem ik aan :? geen chipset :P )

Ik weet niet of Longhorn een compatibility mode heeft oid, maar je zou daar dan mee aan de gang kunnen.
Of anders ipv de setup van een driver, gewoon via de hardware manager zelf de driver installeren door die inf files aan te wijzen. Die inf files staan gewoon in die exe, want dat ik meestal een self-extrating exe, dus die kan je gewoon met winrar oid uitpakken.

Verder geld voor de Longhorn versie eigenlijk wel wat ook voor de Win2k3 van kracht was op GoT: Policy m.b.t. topics over Windows 2003 server

Dus ik zou zeggen: veel tweak plezier ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.