[NERO] Lange mp3 met pauze's naar audio cd lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Nou ik heb iets vaags, heb hier het e.e.a. zitten zoeken, maar niet echt wat gevonden.

Ik brand vaak genoeg mp3 naar audio en zonder problemen. Maar vandaag had ik een mp3 van 74 minuten en als ik via de wizard van Nero (5.5) de mp3 sleep, dan liet deze 13 minuten zien :?

Paar keer geprobeerd van he?! Dat klopt niet. Maar goed, ik denk ach, misschien een foutje van Nero, dus fikken die handel.

En tuurlijk, geen foutje van Nero, was ook inderdaad 13 minuten gebrand. Ikke de cd beluisteren en naar wat ik denk komt het omdat er in dat 74 minuten mp3tje de pauzes er inzitten. Namelijk die 13 minuten was het eerste nummer.

Is dit een instelling van Nero? Of een bugje?

In ieder geval, ik wil toch dit mp3tje omzetten naar audio. Hoe pak ik dit het beste aan zonder in bijv. cooledit ofzo alles in brokken te hakken en dan alsnog te branden?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:16

momania

iPhone 30! Bam!

M.I.G. schreef op 14 August 2003 @ 00:35:
Is dit een instelling van Nero? Of een bugje?
Ik denk dat het een feature is, maar niet echt de bedoeling dus.
Misschien kan je nog ergens een setting vinden waarmee je het uit kan zetten.
In ieder geval, ik wil toch dit mp3tje omzetten naar audio. Hoe pak ik dit het beste aan zonder in bijv. cooledit ofzo alles in brokken te hakken en dan alsnog te branden?
Is een goed optie, splitsen waar het hoort en dan fikken.
Heb je er dan trouwens ook geen .cue file bij toevallig als die mp3 zo lang is?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Ik ben al door de instellingen heen en kan niet echt wat vinden om dit uit te schakelen....

Maarre dit mp3-tje is gewoon as it is, dus zonder cue file erbij..... File is net ongeveer 110 mb'...

Verwijderd

split die mp3 gewoon en selecteer alle mp3's(behalve de eerste anders kijg je een error maar kan je gewoon continu kliken) in nero en doe rechts klik en dan properties en dan Pause = 0 secs
dan speelt ie precies hetzelfde af als die voledige mp3
moet werken zo :)

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
euhm....ok...maar hoe slip ik um in nero? of in ander programma dan?

Verwijderd

Mmm, probeer het eens met Feurio...

Verwijderd

Probeer je MP3 anders eens via winamp diskwriter plugin (zit er standaard ingebakken) je MP3 te converten naar een .wav file (of meerdere files). Als je die op een audio cd zet moet et toch werken....
Pagina: 1