Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

wie hebt ervaring met microstar kasten?

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,...

het klinkt een beetje raar?
maar ik heb een kast van microstar en nu heb ik deze 2 vragen.
maar eentje is een beetje off-topic.
vraag 1
ik wil me kastje van microstar gaan modden.
dat houd in:

- spuiten
- kan effe niet op de naam komen 8)7 maar een doorzichtig gat in me kast gaan maken
- neon licht
ik koop de neon licht bij alternate misschien iemand ervaring mee?

maar kan dit wel.
want ik vind me kast er erg vol uit zien.
en dan nog dingen erbij plaatsen kan wel maar ziet dat er mooi uit.
en kan dit op zo'n kast het was een complete kast van de mediamarkt

vraag 2
is deze kast werkzaam met waterkoeling(aquaris II)

sorry dat er geen foto bij kan plaatsen we zijn nog aan het kijken voor een digitale camera.

groetjes brendan

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Je zegt niet eens WELKE kast dus hoe in godsnaam kan iemand hier iets zinnigs op zeggen. Een gat met plexiglas ervoor heet trouwens een Window.

Waterkoeling kan in elke kast, als hij maar een beetje groot genoeg is... Ook hier valt niets over te zeggen omdat we niet eens weten WELKE kast van Microstar het moet zijn.

Dit topic is dus best wel loos, het sputien / window maken / ccfl erin hangen maakt het niet zo gek veel uit wat voor kast je het over hebt. Met een beetje creativiteit is ELKE kast te modden!

Edit: Ik zie dat dit je eerste topic is, dus ik kan misschien een beetje te lullig overkomen, sorry daarvoor. Maar zou je voortaan je topics beter kunnen posten, met wat meer informatie en concrete vragen. Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette). Rest mij alleen nog je van harte welkom op GoT te heten en je suc6 met het modden te wensen :)

[ Voor 27% gewijzigd door m-m op 13-08-2003 23:50 ]

Dit topic is gesloten.