Beste tweakers... Heb net mijn LCD binnen en wil hem gaan aansluiten maar ben ubern00b met dit soort zaken.. Ik heb de hele avond al zitten GoT diggen maar ben niet echt ergens uitgekomen...
Ik wil deze LCD gebruiken in een MP3 speler (die ik nog aan het bouwen ben, dos based) maar ik heb geen flauw idee hoe ik die LCD er aan knoop...
Ik heb dus:
Grafische LCD CrystalFontz CFAG12864B-TMI-V
(CrystalFontz.com)
Controller = Samsung KS0107/KS0108 compatible met HD61202 controller (heb ik ergens gelezen...)
Aansluitmateriaal voor op de LPT poort
Alleen ik heb geen schema's, geen software etc.
Ik wou allereerst het ding eens aansluiten op m'n gewone XP machine om eens te kijken wat ik er allemaal mee kan doen...
Weet iemand hoe ik dit ding op mijn LPT poort kan aansluiten¿ (zonder em te slopen)
Alvast bedankt!!!
Ik wil deze LCD gebruiken in een MP3 speler (die ik nog aan het bouwen ben, dos based) maar ik heb geen flauw idee hoe ik die LCD er aan knoop...
Ik heb dus:
Grafische LCD CrystalFontz CFAG12864B-TMI-V
(CrystalFontz.com)
Controller = Samsung KS0107/KS0108 compatible met HD61202 controller (heb ik ergens gelezen...)
Aansluitmateriaal voor op de LPT poort
Alleen ik heb geen schema's, geen software etc.
Ik wou allereerst het ding eens aansluiten op m'n gewone XP machine om eens te kijken wat ik er allemaal mee kan doen...
Weet iemand hoe ik dit ding op mijn LPT poort kan aansluiten¿ (zonder em te slopen)
Alvast bedankt!!!
[ Voor 7% gewijzigd door Tovenaar op 13-08-2003 23:32 ]