[VB6] Kleuren van een datagrid veranderen

Pagina: 1
Acties:

• Jaspertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-08 16:04

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Topicstarter
Ik ben bezig een applicatietje te maken in VB6. Alles gaat leuk en aardig, alleen wil ik het er ook leuk uit laten zien. Gaat opzich best leuk op een ding na.. de Datagrid.

Er zit een groot lelijk grijs vlak in wat ik niet in een andere kleur kan krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://213.93.57.85/Images/kleurdatagrid.gif

Ik denk dat dit plaatje genoeg zegt. (We hebben stroom storing gehad (en nog steeds, dus mn server ligt eruit.. geen plaatje...) Of wel :)

Hoe kan ik dat lelijke vlak een andere kleur geven, als het al kan..?

[ Voor 11% gewijzigd door Jaspertje op 14-08-2003 12:07 ]

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Misschien ligt het aan mij, maar het plaatje wil hier niet zichtbaar worden. Kan de server niet vinden ofzo.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• JohanDM
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07-2021

JohanDM

Optimist

Als je met de DataGrid werkt die Microsoft bij VB 6.0 levert kan je de achtergrond kleur van de plek die buiten de cellen valt niet wijzigen.
De grids die Microsoft bij VB 6.0 meelevert zijn eigenlijk demoversies (lees: ontdaan van alle niet noodzakelijke functionaliteit) van comercieel verkochte grids van Apex, Sheridon, Janus VideoSoft, Infragistics, ....

"Two things are infinite: the universe and stupidity. And the former I'm not so sure about." -- Albert Einstein

• Jaspertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-08 16:04

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Topicstarter
Hmm das klote jammer.. En aangezien ik geen geld uit ga geven aan iets wat leuk moet zijn. gaat dat over.. Resizen zal er ook wel niet inzitten denk ik (dit is een subtiele vraagstelling ;) ).. Ga vanavond wel kijken.. nu andere dingen.. Bedankt voor het antwoord