Toon posts:

SVCD kan niet op pauze met JVC DVD player

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn JVC dvd player (TH-A30R) kan prima SVCD afspelen, maar als ik op pauze of op stop druk, dan begint de film weer direct opnieuw. Hij kan niet de pauze functie gebruiken. Maar afspelen gaat dus prima, alleen kan je niet naar de plee >:)

Ik brand de SVCD's met nero, gewoon met wizard voor SVCD en dan alles op standaard instellingen.

Doe ik iets verkeerd met branden of moet ik iets aanvinken om te zorgen dat er wel een mogelijkheid is om pauze tijdens afspelen mogelijk te maken??

In het boekje van de DVD speler staat niets over eventueel weigeren van de pauze functie.

alvast bedankt!

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-09 12:51
M'n pa heeft ook een dvd player die dit heeft. Je kunt alleen op play of stop drukken bij een vcd en anders niets. weet alleen niet wat voor een type het is. Het is een (Noname) Koda speler, weet wel dat de techniek die erin zit ook door pioneer gebruikt wordt.

<edit>

Moet dit niet in een ander forum? Audio, Video & HiFi Forum

[ Voor 16% gewijzigd door mcb1 op 14-08-2003 10:46 ]

mcb1

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:05
ik heb overigens een pioneer speler (erg dure speler) maar deze kan wel op pauze...

maar niet op stop. bij andere dvd's kan ik dan weer op play drukken en maakt hij dus gebruik van de resume. bij (s)vcd's doet hij dit echter niet. Ik denk niet zozeer dat het aan de dvd-spelers ligt maar aan het medium (s)vcd...

edit:
wel vreemd dat die van jou trouwens ook niet op pauze kan. dat zou toch gewoon wel moeten kunnen werken... jvc al gemaild?

[ Voor 20% gewijzigd door party42 op 14-08-2003 11:27 ]

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er al uit.

Gewoon met Nero 6.XXxx
branden en dan is er niets aan de hand.
Gewoon voor en achteruit spoelen en pauzeren is mogelijk.
EN met Tmpgenc de optie CLOSED GOP selecteren

Verwijderd

TMPGEnc is ook een zeer goed programma, hier kun je regelen hoeveel minuten erop de cd moeten komen te staan, welke kwaliteit, welk deel van de film, je kan kiezen om 'n dvd/vcd/svcd te maken en nog veel meer. Echt 'n aanbeveling.

Verwijderd

Neem een XBOX,haha

Verwijderd

Neem een portable dvd speler net als mij;). Speelt Mpeg/MP3/CD's/DVD's/VCD/SVCD

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 13:53:
Gewoon voor en achteruit spoelen en pauzeren is mogelijk.
Heen en weer kunnen spoelen kon je trouwens in Nero 5xxx ook voor elkaar krijgen met een bestandje SCANDATA in een mapje van de VCD te plaatsen. Overigens gebeurde dat meestal standaard door Nero.

Lekker boeiende info JasonX

Nee niet echt, want het was al opgelost :+
Pagina: 1