Alcatel 510 tweak ongedaan maken

Pagina: 1
Acties:

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-02 22:20
Hallo ik heb mijn Alcatel speed touch home modem getweaked naar een 510. dit had dus eigenlijk van een home>pro>510 gemoeten. Nu wil ik mijn modem terug tweaken en had daar ook al enig info over gevonden.

http://www.bruring.com/vb...7&perpage=20&pagenumber=1

allen bij het verplaatsen van het bestand krijg ik foutmelding 550.

nu is mijn vraag aan jullie of er een andere mogelijkheid is om mijn modem terug te tweaken of een oplossing hebben voor dit probleem.

• hannos
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-02 13:54

hannos

pardon me

nieuwe modem kopen :x :P

hehe of gewoon ISDN nemen ;)

Reageer serieus, of gewoon niet: FAQ Forumgedrag - Reageren

[ Voor 62% gewijzigd door intoxicated op 13-08-2003 22:17 ]

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Ben je wel als expert ingelogd, wanneer je het bestand probeert te verplaatsen?

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

• rewind.
ja ik ben als expert ingelogd maar ik kan zelfs als expert inloggen zonder paswoord!

Als ik met Flash fxp probeer te ftpen moet ik eerst passive mode uitzetten anders krijg ik: Data socket error: connection refused

[ Voor 45% gewijzigd door rewind. op 13-08-2003 22:35 ]

Verwijderd

"Intoxicated" het zou natuurlijk kunnen dat H a N N o gelijk heeft.
Als je vanaf een home direct naar een 510 gaat zal het vast niet goed gaan.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 22:32:
"Intoxicated" het zou natuurlijk kunnen dat H a N N o gelijk heeft.
Als je vanaf een home direct naar een 510 gaat zal het vast niet goed gaan.
Tsja, dan moet hij enige vorm van uitleg geven. Bijvoorbeeld met linkjes waar dan staat dat het niet mogelijk is om 'm te fixen, o.i.d. Onbeargumenteerd korte dingen posten is nooit echt goed te praten.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

intoxicated schreef op 13 August 2003 @ 22:35:
[...]
Tsja, dan moet hij enige vorm van uitleg geven. Bijvoorbeeld met linkjes waar dan staat dat het niet mogelijk is om 'm te fixen, o.i.d. Onbeargumenteerd korte dingen posten is nooit echt goed te praten.
Dat is waar, je hebt gelijk..
Ga verder weer On-topic.

Hier een linkje dat het niet mogelijk is: http://www.xs4all.nl/~useless/tweak510.pdf

Vanaf home->pro->510 en dan terug kan dacht ik wel.

• rewind.
toch zijn er mensen die het wel gelukt zijn het kan dus wel ik ben nu op zoek naar firmwire GV8BAA3.251

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Stoney187 schreef op 13 August 2003 @ 22:55:
toch zijn er mensen die het wel gelukt zijn het kan dus wel ik ben nu op zoek naar firmwire GV8BAA3.251
In dit topic http://www.adslforum.nl/t...ichpage=2&SearchTerms=510 iemand die het gelukt is.

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

• rewind.
Idd het ennige verschil met diegenene en mij is dat hij uit de Active directory van de ftp het bestand active.flg kan verwijderen en ik niet terwijl ik ingelogged ben al expert.

waarom kan ik dat #$@ bestand niet verwijderen :?

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-02 21:44
bedoel je de alcatel home of de alcatel 510 ? voor de home ( 5 lampjes) was wel een tweak te krijgen. maar voor de 510 volgensmij niet hoor (3 lampjes). anders even alcatel bellen 0900-2375457 (0900-ADSLHLP)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:42

JvS

Ik heb hem zelf ook

het staat in de eerste regel van het topic, het home modem is getweaked naar een 510.
Overigens bestaat er ook een 510 met 5 lampjes (het oude "multi pc modem") van alcatel.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:08
I know, het is een ENORME kick (moderator's, deze info is mijns inziens nog niet op GoT verschenen dus daarom kick ik, als dit niet ok is moet er een slotje op :) )

Ik heb gisteren een modem gekregen van een vriend van mij (Alcatel SpeedTouch Home die op de manier van de TS verkeerd naar een 510 getweaked was) weer aan de praat gekregen zonder een seriele kabel of iets dergelijks te maken, gewoon via FTP en TELNET. Als hier interesse voor is wil ik hierover best een howto voor schrijven :)
Pagina: 1