[Winamp] Opent op 2e scherm.

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:31
Winamp opent bij mij op mijn 2e scherm, daar is niets nis mee. Maar ik heb mijn 2e scherm verkocht. Dus winamp's window is foetsie!
Als ik rechts klik op winamp in mijn startbalk, dan kan ik wel move doen ofzo, maar dat werkt niet. (je moet kennelijk met je muis het window pakken dan.

Als ik even de resolutie groot maak dan kom ik maar tot de helft van mijn 2e scherm (zo heb ik "the bat" nog in beeld kunnen slepen).

Is er nog een andere oplossing dan deïnstalleren??

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Niet online
Misschien in het OS zelf dualsetup disablen? Dan zou het zowieso niet op een ander scherm moeten blijven plakken omdat dat er gewoon niet meer is...

* Vinnie heeft het even geprobeerd met de eigen winamp, maar zelfs met 1 pixellijn op de echte monitor kan ik em helemaal naar links trekken.

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
Je beeldscherm uitschakelen ???

Je hebt ooit voor de optie gekozen het bureau blad uitbreiden naar blah blah blah :)
Dit zet je uit en je pc weet niet beter dan dat er 1 scherm is waardoor winamp op het "juiste"scherm word weergegeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:27
rechtermuis knop en move werkt wel... zodra je move aangeklikt hebt kun je hem met je pijltjesknoppen verplaatsen.. uiteraard is het dan nog even zoeken/bepalen waar je precies zit maar het hoort te werken :p

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
motormuisje schreef op 13 August 2003 @ 21:31:
Je beeldscherm uitschakelen ???

Je hebt ooit voor de optie gekozen het bureau blad uitbreiden naar blah blah blah :)
Dit zet je uit en je pc weet niet beter dan dat er 1 scherm is waardoor winamp op het "juiste"scherm word weergegeven :P
Dat staat uit... wel hou ik een chosted "monitor 2" over. Als ik daar op klik dan staat Extent my windows desktop bla bla uit.

En ik zie zelfs geen 1 pixel van mijn winamp tbh.

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scout77
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01 21:22
Zo een probleem heb ik nu ook met mijn laptop. Ook weer de instelling zo gezet dat ik maar een scherm heb maar toch verschijnt het prog niet. Bedenkt net een oplossing .. gewoon ff een tweede schermpje d'r aan hangen en progje terugslepen en afsluiten. Ga het direct ff doen.

Check ... werkt weer helemaal naar behoren :) Met die pijltjes toetsen werkt ook natuurlijk

[ Voor 24% gewijzigd door Scout77 op 13-08-2003 21:55 ]

Lekker belangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
Devian schreef op 13 August 2003 @ 21:34:
rechtermuis knop en move werkt wel... zodra je move aangeklikt hebt kun je hem met je pijltjesknoppen verplaatsen.. uiteraard is het dan nog even zoeken/bepalen waar je precies zit maar het hoort te werken :p
pijltjes toetsen!!

+4 behulpzaam :)

thnx

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
CTRL+ALT en dan het hoofdscherm verslepen, dan neem je alle vensters mee.

dus eerst winamp zo rechts mogelijk zetten en alle schermen die je nodig hebt openen.
daarna ctrl+alt en het hoofdvenster naar links slepen. de andere vensters komen nu op de 1e monitor.

er is nog een manier: de xml files aanpassen (C:\Program Files\Winamp3\Wacs\winamp\winamp\xml\prefs) bij winamp3 bij 2 gewoon de ini

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
mijn hoofdscherm was niet meer te zien. Dus er viel niets te slepen, maar move doen en dan "pijltje links" was de oplossing :)

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ok, werk bij alle vensters, foutje.

als je er maar 1 kan zien werkt het. anders de echte tweaker oplossing, nr2 dus :)
maar is al opgelost dus maakt niet uit

[ Voor 15% gewijzigd door Mr.Nobody op 13-08-2003 21:57 ]

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Pagina: 1