Paar problemen met winDVD5

Pagina: 1
Acties:

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03-2025
Hey, ik gebruik op dit moment winDVD5 Platinum, maar zit met een paar problemen.

Namelijk de volgende:

Ik krijg heel zacht geluid, dat had ik in het begin niet maar nu wel, alle instellingen terugzetten helpt niet.

En hij loopt erg vaak vast, de film blijft gewoon spelen, maar ik kan het programma niet meer besturen. Dit heb ik alleen bij Videobestanden. (verschillende geprobeerd, in media player en powerdvd doen ze het wel)

Iemand bekend met deze problemen?

Verwijderd

Ik heb windvd weinig gebruikt, omdat het eerste wat ik probeerde powerdvd was (echter nooit dit prob met windvd gehad). Ik zou de weg van de minste geleiding kiezen; gebruik powerdvd gewoon., is een prima prog en niet duur.

Om je probleem te proberen op te lossen kun je iig nog je WinDVD opnieuw installeren en je soundcard herinstalleren en klooien met de settings in de properties van je soundcard (via apparaatbeheer of hardware of ... hangt allemaal van de uitgebreidheid van je drivers af wat voor opties je hebt)

Sowieso een goed idee om wat meer info te geven, al was het maar voor de indexeerbaarheid van je topic; windows versie, souncard merk/type, driver versie etc.

ps: negeer mediaplayer zoveel als je kan.

• mdj84nl
hehe, media player gebruik ik in dit soort gevallen. Maar wat mij opviel is dat het geluid veel mooier klinkt in winDVD. En ikvind dat best belangrijk, maargoed, nu heb ik helemaal geen geluid :D

Maar om nog even de specs te geven:

winXP Pro SP1
SB Live 5.1 (driverversie weet ik niet :{ )
gf3 ti200

Vind het erg jammer, want ook de screenshotoptie enzo vind ik ifjn aan winDVD

• mdj84nl
Grr, hij loopt nu niet meer vast, maar bij een aantal divx'jes heb ik weer geen geluid. (die wel geluid geven in powerDVD en media player.

• mdj84nl
mini kickje dan maar? Heb na het herinstalleren van alle codecs en winDVD nog steeds biij een aantal divx's geen geluid. :(