[Linux] Grafische configuratie

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• DumbAss
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08-2025
Ik gebruik Linux nu al een tijdje en was nu van plan om Gentoo Linux eens een keer te gebruiken. Maar in tegenstelling tot bv. Mandrake of Suse zit er bij Gentoo geen soort van meegeleverd "configuratiescherm" bij.
Weten jullie een grafische configuratiescherm in de trent van linuxconf alleen dan wat overzichtelijker en als het even kan nog mooi ook?
Ow ja, alsjeblieft geen opmerkingen als "n00b als je niet met een CLI wil werken moet je maar Windows gebruiken"

Vanutsteen.nl => nerds only | iRacing

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

De simpelste manier is gewoon de oude config van je oude distro bewaren, en die gebruiken..

Verder is hierover genoeg te vinden @ google.com, dus dit topic gaat op slot.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:48
DumbAss schreef op 13 August 2003 @ 21:05:
Ow ja, alsjeblieft geen opmerkingen als "n00b als je niet met een CLI wil werken moet je maar Windows gebruiken"
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor, als mensen dat soort dingen opmerken in NOS dan kunnen ze een waarschuwing verwachten.

Of Gentoo de beste keus is als je bang bent voor een beetje CLI werk, dat waag ik wel te betwijfelen.

Maar dat is jouw keus, als je het toch wilt moet je het extra (zoek)werk dat er af en toe bij komt kijken voor lief nemen :)

Trouwens, Gentoo heeft ook een eigen forum waar veel info op staat, alleen is hun search nogal gaar. Maar daar kun je ook vragen stellen, zelfs in het Nederlands :)

Dit topic is gesloten.