Toon posts:

teekids.exe

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waarschijnlijk ben ik ook gehacked met de nieuwe bug, want mijn pc ging ook elke keer uit met de melding van de rpc. Ik heb de patch geinstalleerd en de firewall er weer opgezet, maar zit nu met een bestandje dat in het register opgestart wordt dat toegang wil tot het internet: teekids.exe Kent iemand deze? Kan niks in de googlesearch vinden en ook niet bij tweakers. Iemand enig idee? Spybot haalt het er ook niet uit dus het is ook geen spyware denk ik. Ook al een virusscan met de laatste defininties gedaan en die vindt ook niks.

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:56

Nobby

Nuts!

Zoek eens naar teekids.exe op je hd en kijk in welke folder ie staat :? Misschien word je er op die manier wat wijzer over.

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Verwijderd

RPC crash/shutdown 'vraag bak'

laatste pagina, een rebuild van de nieuwe worm..

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Zo zou ik het zelf oplossen:
Dat bestandje in de prullenbak gooien (niet definitief verwijderen!), via msconfig kijken of je dat auto-opstarten uit kan zetten... zo niet: jammer dan, dan niet.
Herstarten die hap en als je pc dan zonder problemen werkt die prullenbak legen!

*misschien een beetje lompe manier... maar zo zou ik het ZELF iig doen*

Edit:

misschien toch niet zo'n goed idee, als dat een nieuwe versie is van die Worm.

[ Voor 13% gewijzigd door Laurenz op 13-08-2003 20:33 ]

Leave only footprints, take only memories

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

Zie euss ^^

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.