Toon posts:

Wel inloggen op internet maar geen site bekijken

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oom heeft net een nieuwe computer.
AMD2400 met XP
daar zit een 56k modempje ingebouwd.
Hij kan nu wel inbellen via de tmfprovider, maar hij kan geen sites bekijken, emailen of spelletjesspelen via internet.

Ik heb er even naar gekeken en een echte wizkid, maar we komen er niet uit.. de instellingen zouden goed moeten zijn. en de wizkid denkt dat het aan de dns moet liggen...deze heb ik van tmf gekregen.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

"de instellingen zouden goed moeten zijn en de wizzkid denk dat het aan de dns moet liggen"

Heb je ook enig idee waarom hij dat denkt? WAT heeft hij dan gedaan? Misschien kan je beter de helpdesk van die provider bellen, want hier geef je wel heel weinig info.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:06
Mmm, blijkbaar vindt Marc mij een wizzkid....
Instellingen staan wel goed. Alleen de ipsec service in XP draait niet, en is ook niet te starten. Ik heb het vermoeden dat het daar aan ligt.
(nog ff wat info:
ping ip-adres werkt wel,
ping naar een URL niet.
XP zegt dat er een internetverbinding is.
DNS servers zijn te bereiken mbv ping.
)

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Zo werkt het hier dus niet; een topic openen en na een kwartier de benodigde informatie door iemand anders laten posten.

Je mag je mail checken en eventueel een nieuw topic openen dat exact volgens de regels is, die in de link in die mail vermeld staan.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.